În Germania, Metro își cultivă legumele în... magazin
La doar câteva luni de la inaugurarea magazinului viitorului în Franța, Metro Cash & Carry își surprinde din nou cumpărătorii, de data aceasta în Germania. Retailerul a instalat într-unul dintre magazinele sale din Berlin o mini-fermă hidroponică (n.r. seră care nu folosește solul pentru cultivarea plantelor și legumelor), oferindu-le astfel clienților oportunitatea de a-și recolta plantele aromatice chiar din magazin.
Proiectul a fost inaugurat la finalul lunii februarie în unitatea comercială din cartierul Friedrichshain și a fost lansat în parteneriat cu start-upul InFarm. Cu o suprafață de aproximativ 5 metri pătrați, sera va permite cultivarea de plante aromatice proaspete chiar în centrul magazinului. Lansată în piață în 2015, această inovație permite ca fiecare plantă să primească cantitatea optimă de nutrienți și apă. În plus, acest sistem permite cultivarea fără pesticide și cu amprentă de carbon zero, oferindu-le clienților produse proaspete de calitate.
”Clienții noștri sunt deja entuziasmați. Recoltarea directă din magazin a produselor se va regăsi și în preparatul final, aromele fiind unice”, a precizat Frank Niemann, Directorul magazinului. În plus, potrivit declarațiilor Managerului de achiziții de fructe și legume al Metro Cash & Carry, ”calitatea și selecția produselor proaspete sunt factori decisivi pentru clienții noștri. Odată cu deschiderea acestei ferme în magazin, Metro Cash &Carry ajunge să dețină o unitate comercială unică în Germania.”
Momentan proiectul este unul pilot, însă reprezentanții companiei nu exclud posibilitatea de a-l extinde și în alte magazine Metro Cash & Carry. De altfel, aceștia au explicat că pe parcursul anului compania va colabora cu start-upuri din zona de tehnologii inovative pentru a le furniza clienților servicii și experiențe noi de cumpărare.
Sursa foto: lsa-conso.fr