Colecția de vinuri Legende 1923, în premieră în fan shop-ul FC Rapid din Auchan Crângași

În premieră în Auchan Crângași, magazin aflat în comunitatea giuleșteană, FC Rapid lansează o colecție specială de vinuri denumită Legende 1923, pentru a marca împlinirea a 100 de ani de la înființarea clubului. Colecția de vinuri Legende 1923, în premieră în fan shop-ul FC Rapid din Auchan Crângași

Noile vinuri completează astfel oferta din fan shop-ul echipei lansat în Auchan Crângași în noiembrie anul trecut, unde fanii pot găsi o gamă variată de articole ce poartă însemnele clubului, berea Giuleșteana, precum și vinurile Povestea Alb-Vișinie.

Colecția de vinuri Legende este produsă de Domeniile Averești, într-un număr limitat per sortiment, de 1923 de sticle de vin alb, de rose si de roșu, simbolizând anul în care a luat naștere echipa, fiecare în sine fiind un produs unic, demn de colecționat. Acestea sunt inspirate din povestea de legendă a echipei cu o tradiție impresionantă și sunt dedicate fanilor și suporterilor care au fost alături de club de-a lungul timpului, dar și tuturor celor care apreciază gustul și aroma inconfundabile ale unui vin de calitate.

„Suntem onorați să luăm parte la acest eveniment memorabil, împlinirea a 100 de ani de istorie. Ne bucurăm să oferim fanilor echipei și clienților noștri încă o dată un produs de excepție, o selecție de vinuri cu adevărat de colecție, pe care suntem siguri că le vor aprecia așa cum se cuvine. Suntem fericiți să sărbătorim alături de FC Rapid acest eveniment și le dorim mult succes în continuare”, a declarat Tiberiu Dănețiu, Director Marketing Auchan România. 

Vinul Legende produs de Domeniile Averești în viile proprii din Podgoria Huși este disponibil în trei sortimente: Fetească Neagră barrique sec, Merlot rose sec și Cuvee sec. Sortimentul Fetească Neagră barrique sec a fost maturat timp de 12 luni în barrique nou și se remarcă prin note apetisante de ciocolată, fum și arome de cireșe negre, în timp ce vinul rose din Merlot are un caracter fructat și plăcut, fără a fi însă prea delicat. De asemenea, Cuvee este un vin alb obținut prin cupajarea a două soiuri românești - Fetească Regală și Fetească Albă, fiind recomandat de notele florale și gustul mineral.

Potrivit producătorului, vinurile au fost alese prin prisma potențialului de învechire. Prețul vinurilor din colecția Legende este de 99,99 lei, iar în perioada 23-30 iunie, exclusiv în magazinul Auchan Crângași, membrii MyCLUB Auchan au parte de 10% bani înapoi ca bonus pe cardul de fidelitate.

Auchan România are în portofoliu 373 de magazine, cuprinzând 33 de hipermarketuri, 7 supermarketuri și 333 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care peste 320 în stațiile Petrom, cât și magazinul online auchan.ro.

Farmec relansează gama Gerovital H3 Derma+
Farmec relansează gama Gerovital H3 Derma+
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, relansează gama de dermatocosmetice Gerovital H3 Derma+ și introduce în portofoliu nouă...
Portofoliu extins pentru brandul Syoss
Portofoliu extins pentru brandul Syoss
Henkel lansează noi produse în portofoliul Syoss, fiind vorba despre șase nuanțe de vopsea permanentă Syoss Oleo Intense, dar și patru noi...
Caroli Foods Group a obținut certificarea “fără gluten”
Caroli Foods Group a obținut certificarea “fără gluten”
Fabrica de produse ambalate din carne de la Pitești a Caroli Foods Group a obținut certificarea „fără gluten”. Primele produse care...
Zewa, primul brand din categoria produselor din hârtie din România implicat în modernizarea spitalelor pentru copii
Zewa, primul brand din categoria produselor din hârtie din România implicat în modernizarea spitalelor pentru copii
Zewa și Organizația Salvați Copiii România colaborează pentru a moderniza spitalele pediatrice din țară. Între 15 mai și 15 iulie 2023, 1%...