Carlsberg a lansat o nouă bere pe piața din România

United Romanian Breweries Bereprod extinde portofoliul din România cu o bere fără alcool și cu un conținut caloric scăzut. Carlsberg a lansat o nouă bere pe piața din România

„Decizia de a lansa un produs fără alcool pe piața de bere din România, în segmentul super premium, vine ca o consecință firească pentru trendul pozitiv de creștere de care se bucură piața pe segmentul non-alcoolic”, susține Paul Markovits, Vicepreședinte Marketing, URBB.

Potrivit companiei, în procesul de preparare a berii Carlsberg 0,0% alcool sunt folosite doar ingrediente naturale: hamei, malț de calitate superioară și apă proaspătă.

Brandul Carlsberg a fost lansat pe piața din România în anul 2001 și face parte din portofoliul United Romanian Breweries Bereprod (URBB). URBB este unul dintre cei mai mari producători de bere de pe piața locală și are în portofoliu branduri precum Tuborg, Carlsberg, Holsten, SKOL, Guinness, cidrul Somersby și sucul Granini.

Potrivit datelor de la Ministerul Finanțelor, URBB a raport în 2018 un profit net de peste 20 de milioane de lei după ce 2017 a fost încheiat cu o pierdere netă de 2,79 milioane lei.
 

Specialitățile de ciocolată Ferrero s-au întors la raft
Specialitățile de ciocolată Ferrero s-au întors la raft
Ferrero România, filiala locală a grupului italian cu acelaşi nume, readuce pe piață la începutul toamnei specialitățile Ferrero Rocher, Mon...
Alexandrion Group aduce pe piața locală Glenfiddich Grand Cru
Alexandrion Group aduce pe piața locală Glenfiddich Grand Cru
Alexandrion Group a lansat pe piața românească Glenfiddich Grand Cru, un single malt în ediție limitată, maturat timp de 23 de ani în butoaie...
Mixuri de fructe de la Milupa
Mixuri de fructe de la Milupa
Părinţii au acum un nou aliat: Mixul de Fructe de la Milupa, în 5 combinaţii de gusturi savuroase. Mixurile de Fructe de la Milupa fără zahăr...
URBB lansează berea românească Bucur
URBB lansează berea românească Bucur
Bucur – bere de bulevard este o bere de calitate, poziționată în segmentul super premium, care îmbină cu eleganță tradiția și...
Farmec relansează gama Gerovital Plant
Farmec relansează gama Gerovital Plant
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, relansează gama Gerovital Plant aducând îmbunătățiri aduse formulei, designului și...
Primola Dulce versus Sărat
Primola Dulce versus Sărat
Kandia Dulce lansează două noi sortimente în ediție limitată sub brandul Primola: tablete într-o combinație surprinzătoare de două creme...