Campanie promoțională marca Hochland
Producătorul de brânzeturi Hochland lansează campania „Călătorește în România cu Hochland!”, prin care pune în concurs sute de premii pentru clienții brandului.
Astfel, norocoșii pot câștiga cinci seturi de picnic pe zi, două excursii în România pe săptămână și, garantat, sugestii de călătorie.
„Excursiile din copilărie, în care popasurile însemnau gustări savurate în mijlocul naturii, cu sandvișuri pregătite de acasă, sunt un motiv de nostalgie pentru mulți dintre noi. De aceea, ne dorim să readucem la viață acele momente plăcute, cu Branza Topită Hochland”, declară reprezentanții Hochland.
Campania se desfășoară în perioada 15 ianuarie - 28 februarie, iar participanții trebuie să cumpere cel puțin un produs din gama de Brânză Topită Hochland și să încarce poza bonului fiscal în formularul pe site-ul companiei.
![O nouă campanie de la Edenia](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2018/02/preview_board_legume_edenia_1000x500mm-400x250.jpg)
![„Un an de tihnă” de la Napolact](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2018/02/26231168_1604180926336002_6889639136999912016_n-400x250.jpg)
![Vinul Unirii, produsul aniversar lansat de Jidvei](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2018/02/jidvei_vinul_unirii_feteasca_regala_1-400x250.jpg)
![O nouă inovație marca Pampers](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2018/02/pampers_pure-400x250.jpg)
![Aromele Mizo Coffee Selection disponibile fără lactoză](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2018/02/pn-mizo-cafe-400x250.jpg)
![Ketchup Mutti, un nou produs Parmafood](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2018/02/11_ketchup_mutti-400x250.png)