Campanie promoțională de la Tchibo Exclusive

Tchibo, unul dintre jucătorii importanți pe piața cafelei, lansează un concurs național la care consumatorii pot câștiga unul din cele 100 de seturi de două căni cu design propus de ei. Până pe 29 noiembrie, iubitorii de cafea sunt așteptați pe site-ul https://www.tchiboexclusive.ro/campanii/cani-exclusive să-și dea frâu liber imaginației și să personalizeze o cană, două sau trei, cu simboluri și mesaje inspirate de relațiile cu cei dragi. Campanie promoțională de la Tchibo Exclusive

Următorul pas este să invite prietenii de pe rețelele de socializare pe platformă să voteze modelele pe care le-au făcut. 100 de căni cu cele mai multe voturi vor fi desemnate câștigătoare, iar autorii care le-au creat vor fi premiați cu un set de două căni, cu designul făcut de ei, și cafea Tchibo Exclusive.

Compania germană Tchibo este o afacere de familie începută în anul 1949 în Hamburg de Max Hertz şi Carl Tchiling. În România, istoria Tchibo începe în 1997 când au fost efectuate primele importuri de cafea. Mărcile comercializate în România sunt: Tchibo Exclusive, Tchibo For Black`n White, Tchibo Privat Kaffee, Tchibo Espresso, Tchibo Family, Davidoff Café, Eduscho şi sistemul Tchibo Cafissimo.

Up România anunţă noi nume pentru produsele sale, în urma rebrandingului
Up România anunţă noi nume pentru produsele sale, în urma rebrandingului
Începând de la 1 noiembrie 2018, întregul portofoliu de produse şi soluţii al Up România, unul dintre principalii jucători de pe piaţa...
Budureasca lansează o colecție de vinuri dedicată Centenarului
Budureasca lansează o colecție de vinuri dedicată Centenarului
Budureasca, producător de top de vinuri premium românești, a ales să celebreze 100 de ani de la Marea Unire din 1918 prin lansarea colecției...
Farmec modernizează și extinde gama Gerovital Tratament Expert
Farmec modernizează și extinde gama Gerovital Tratament Expert
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, modernizează și extinde gama de produse pentru îngrijirea părului Gerovital Tratament...
 Mondelēz lansează pe piața locală guma de mestecat Halls
Mondelēz lansează pe piața locală guma de mestecat Halls
Mondelēz, una dintre cele mai importante companii în industria de snacking, lansează pe piața din România guma de mestecat Halls. Cu acest nou...
România aderă la cel mai mare program european de nutriție
România aderă la cel mai mare program european de nutriție
Edenred, în parteneriat cu Institutul Național de Sănătate Publică, lansează în România programul FOOD (Fighting Obesity through Offer and...
Casa di Peroni, la a patra ediție
Casa di Peroni, la a patra ediție
Peroni Nastro Azzuro, brand din portofoliul producătorului Ursus Breweries, a inaugurat restaurantul pop-up Casa di Peroni. Anul acesta Casa di...