Casa di Peroni, la a patra ediție

Peroni Nastro Azzuro, brand din portofoliul producătorului Ursus Breweries, a inaugurat restaurantul pop-up Casa di Peroni. Anul acesta Casa di Peroni este găzduită de restaurantul Roberto’s (Calea Victoriei, nr. 104) și va fi deschisă pînă la finalul lunii noiembrie. Casa di Peroni, la a patra ediție

„Ne bucurăm să dăm startul unei noi călătorii prin Italia, la cea de-a patra ediție Casa di Peroni. În fiecare an încercăm să aducem în faţa publicului elemente caracteristice stilului italian, iar Casa di Peroni este oportunitatea ideală de a îi invita să se bucure de starea de spirit italiană şi să descopere că aceasta este prezentă şi în Bucureşti. Până la finalul lunii noiembrie, fiecare vizitator se va putea bucura de activităţi prin care vor regăsi Italia, de la meniu la seri cu muzică live şi DJ, dar şi alte surprize ce vor fi anunţate pe parcurs.”, a declarat Bogdan Jianu, Brand Manager Peroni Nastro Azzurro.

Meniul Casa di Peroni da Roberto`s a fost creat de către Alexandru Chioaru, chef de cuisine al restaurantului şi oferă o serie de mâncăruri ce au adus italienilor statutul de cea mai apreciată bucătărie - Italian Street Food. În ceea ce privește băuturile, alături de Peroni Piccola, meniul Casa di Peroni este completat de cinci cocktailuri inspirate din La Grande Italia.

Ursus Breweries este cel mai mare producător de bere din România și deține branduri precum Ursus, Timișoreana, Ciucaș, Grolsch, Peroni Nastro Azzurro. Din 2017 Ursus Breweries este parte a grupului Asahi, în urma finalizării unei tranzacții de 7,3 miliarde de euro ce a inclus foste branduri și active ale SABMiller din cinci țări din Europa de Est: România, Cehia, Slovacia, Polonia și Ungaria.

 

 

Angst lansează gama premium Tezaur
Angst lansează gama premium Tezaur
Grupul Angst anunţă lansarea gamei de mezeluri crud-uscate Tezaur, realizate integral în cadrul celei mai vechi fabrici de salam de Sibiu din...
Campanie de comunicare marca Mogyi
Campanie de comunicare marca Mogyi
Mogyi a lansat în luna septembrie campania de comunicare ”Alunele Mogyi. De neînlocuit din 1999”. Campania, pe lângă spoturile TV, spotul...
Zuzu lansează iaurtul Divin
Zuzu lansează iaurtul Divin
Zuzu, brandul inovator al companiei Albalact, a lansat Divin, o nouă gamă de iaurturi cremoase, intense. Zuzu Divin este un iaurt divin de fin și...
Noua gamă Aslavital Mineralactiv
Noua gamă Aslavital Mineralactiv
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, modernizează gama Aslavital Mineralactiv prin adaptarea la noile trenduri în domeniul...
Ficosota Marketing lansează Semana Euphoria
Ficosota Marketing lansează Semana Euphoria
Noua gamă de balsam de rufe Semana Euphoria, cu parfumuri super concentrate este disponibilă în trei variante de produs - Fresh , Fruity și...
Unilever lansează OMO TrioCapsule
Unilever lansează OMO TrioCapsule
Unilever lansează detergentul de rufe OMO Trio Capsule, în trei variante apreciate de consumatorii români: ◦ Fresh Clean (pentru fragrance...