Campanie de Sărbători de la Actimel

Actimel lansează o campanie promoțională de Sărbători și vine în ajutorul consumatorilor pentru a face fața febrei Crăciunului, oferindu-le posibilitatea de a câștiga 500 de euro. Campania “Pune capac febrei Crăciunului cu Actimel” se desfășoară până la finalul lunii decembrie și are susținere TV și digitală, iar pachetele promoționale sunt deja disponibile în piață în toate rețelele de hypermarketuri, supermarketuri și magazine de proximitate. Campanie de Sărbători de la Actimel

Actimel, brand din portofoliul producătorului Danone, este iaurtul de băut cu care consumatorii își pot începe ziua în forță. Actimel conține fermentul L.casei Danone și vitaminele B6 si D, care susțin sistemul imunitar, fiind recomandat ca parte a unei diete echilibrate și a unui stil de viață activ.

Mai multe detalii despre noua campanie Actimel sunt disponibile pe https://www.actimel.ro/castiga.

 

Olympus lansează Carpos, o nouă gamă de băuturi 100% vegetale
Olympus lansează Carpos, o nouă gamă de băuturi 100% vegetale
Olympus, unul dintre cei mai mari producători de lactate din România, aduce pe piața locală Carpos, o nouă gamă de băuturi 100% vegetale....
Edenia lansează Smoothie Mix
Edenia lansează Smoothie Mix
Edenia își extinde portofoliul și lansează mixurile de fructe Edenia Smoothie. Fiecare pungă cu mixuri de fructe pentru smoothie conține patru...
Ediție de Centenar pentru trei produse Agricola
Ediție de Centenar pentru trei produse Agricola
Compania Salbac, parte a grupului Agricola, oferă cu ocazia centenarului, o ediție limitata a trei dintre cele mai apreciate produse crud-uscate...
 Campanie inovatoare de la Caroli Foods Group
Campanie inovatoare de la Caroli Foods Group
 Caroli Foods Group, liderul pieței de produse preparate și ambalate din carne, lansează campania ”Probabil cel mai bine plătit job în...
Beck’s aduce în România patru beri inspirate din locuri deosebite ale lumii
Beck’s aduce în România patru beri inspirate din locuri deosebite ale lumii
Beck’s, brand aflat în portofoliul Bergenbier, lansează în România patru beri speciale, inspirate din atmosfera începuturilor fabricării...
Azuga Nepasteurizată lansează o nouă campanie promoțională
Azuga Nepasteurizată lansează o nouă campanie promoțională
Azuga Nepasteurizată, relansată anul trecut ca o bere artizanală, adaptată noilor tendinţe de consum şi vremurilor moderne, dă startul unei...