Azuga Nepasteurizată lansează o nouă campanie promoțională
Azuga Nepasteurizată, relansată anul trecut ca o bere artizanală, adaptată noilor tendinţe de consum şi vremurilor moderne, dă startul unei campanii promoționale speciale. Astfel, până pe 10 decembrie, cumpărătorii care aleg această bere se pot înscrie în tragerea la sorți pentru a putea câștiga un ARO M461, recondiționat pentru a fi cât mai aproape de modelul original.
„Azuga onorează spiritul românesc, precum și moștenirea unor branduri iconice care se pot oricând reinventa, devenind contemporane. Din acest motiv am alăturat două simboluri încărcate de nostalgia trecutului într-o campanie ce oferă bucuria unor experienţe autentice”, declară Bogdan Jianu, Brand Manager Ursus Breweries.
Pentru a participa în campanie, consumatorii trebuie să cumpere Azuga Nepasteurizată din localurile partenere (publicate pe website) din București sau Cluj-Napoca sau din magazinele Carrefour din țară și să înscrie lozul promoțional sau bonul fiscal pe platforma www.bere-azuga.ro. Câștigătorul va fi selectat în urma unei trageri la sorți ce va avea loc pe 13 decembrie 2018. Regulamentul promoţiei este disponibil în mod gratuit pe website.
Ursus Breweries este liderul pieței locale de bere, cu afaceri de 1,71 miliarde lei în 2017. Din 2017 Ursus Breweries este parte a grupului Asahi, în urma finalizării unei tranzacții de 7,3 miliarde de euro ce a inclus foste branduri și active ale SABMiller din cinci țări din Europa de Est: România, Cehia, Slovacia, Polonia și Ungaria. Mărcile din portofoliul Ursus Breweries sunt: Ursus, Timișoreana, Ciucaș, Grolsch, Peroni Nastro Azzurro, Asahi Super Dry, Pilsner Urquell, St. Stefanus, Meantime, Azuga Nepasteurizată, Stejar şi marca de cidru Kingswood.