Olympus lansează Carpos, o nouă gamă de băuturi 100% vegetale

Olympus, unul dintre cei mai mari producători de lactate din România, aduce pe piața locală Carpos, o nouă gamă de băuturi 100% vegetale. Produsele sunt o alternativă nutritivă a laptelui și sunt destinate cosumatorilor aflați în căutarea unor produse vegetale cu un conținut nutrițional ridicat. Olympus lansează Carpos, o nouă gamă de băuturi 100% vegetale

Băuturile Carpos au o textură cremoasă, ușoară și sunt disponibile în frigiderele cu produse proaspete, în cinci variante (pe bază de migdale, pe bază de migdale cu cacao, băutură vegetală neîndulcită pe bază de migdale, băutură vegetală neîndulcită pe bază de nuci și băutură vegetală pe bază de fistic).

Noile băuturi vegetale sunt destinate și persoanelor cu intoleranță alimentară, întrucât nu conțin lactoză sau gluten și au un nivel scăzut de calorii și grăsimi saturate.
Noua gamă Carpos a câștigat anul acesta premiul pentru inovație în cadrul Salonului Internațional de Agroalimentație de la Paris (SIAL 2018). Expoziția anuală premiază inovațiile agroalimentare, promovând alimente autentice, cu un gust natural, menite să asigure o experiență desăvârșită consumatorilor. 

Grupul Olympus este prezent în România din 1999 și investițiile totale de la intrarea pe piață se ridică la 130 de milioane de euro. Grupul de firme, deținut de o familie aflată la a treia generaţie de producători de lactate, are sediul în Trikala, Grecia, și operează în 43 de ţări din toată lumea. În prezent, Olympus deține cinci unități de producție în trei țări (Grecia, România și Bulgaria), care produc o gamă completă de lactate și sucuri naturale.

Edenia lansează Smoothie Mix
Edenia lansează Smoothie Mix
Edenia își extinde portofoliul și lansează mixurile de fructe Edenia Smoothie. Fiecare pungă cu mixuri de fructe pentru smoothie conține patru...
Ediție de Centenar pentru trei produse Agricola
Ediție de Centenar pentru trei produse Agricola
Compania Salbac, parte a grupului Agricola, oferă cu ocazia centenarului, o ediție limitata a trei dintre cele mai apreciate produse crud-uscate...
 Campanie inovatoare de la Caroli Foods Group
Campanie inovatoare de la Caroli Foods Group
 Caroli Foods Group, liderul pieței de produse preparate și ambalate din carne, lansează campania ”Probabil cel mai bine plătit job în...
Beck’s aduce în România patru beri inspirate din locuri deosebite ale lumii
Beck’s aduce în România patru beri inspirate din locuri deosebite ale lumii
Beck’s, brand aflat în portofoliul Bergenbier, lansează în România patru beri speciale, inspirate din atmosfera începuturilor fabricării...
Azuga Nepasteurizată lansează o nouă campanie promoțională
Azuga Nepasteurizată lansează o nouă campanie promoțională
Azuga Nepasteurizată, relansată anul trecut ca o bere artizanală, adaptată noilor tendinţe de consum şi vremurilor moderne, dă startul unei...
Ediție limitată Davidoff Café dedicată elementelor naturii
Ediție limitată Davidoff Café dedicată elementelor naturii
Davidoff Café lansează Davidoff Café Elements, o colecție de cafea inspirată de cele patru elemente ale naturii: apă, foc, pământ și...