Alexandrion Group îşi extinde portofoliul de importuri cu brandul de vodcă Chopin

Alexandrion Group, lider în producția și distribuția de băuturi spirtoase și vinuri din România, îşi extinde portofoliul de importuri cu brandul Chopin, o vodcă ultra premium, creată într-o distilerie de băuturi spritoase artizanale din Polonia. Alexandrion Group devine astfel distribuitor exclusiv al brandului de vodcă Chopin, în România.  Alexandrion Group îşi extinde portofoliul de importuri cu brandul de vodcă Chopin

Realizată din ingrediente naturale, fară arome artificiale, printr-un proces de producție care durează minimum 6 luni până la îmbuteliere, vodca Chopin este disponibilă pe piața din România în 3 versiuni: Chopin Core Range (Potato, Rye şi Wheat), Chopin Blended Vodka Collection (Gold şi Indigo) și ediţia exclusivistă Chopin Family Reserve. De asemenea, vodca Chopin poate fi consumată și de cei care au intoleranţă la gluten, fiind un produs fară gluten.

“In intervalul ianuarie-iulie 2022 piaţa de vodcă din România a crescut cu 0,7 % în volum şi 5,9% în valoare faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, conform Nielsen. Acest trend de premiumizare continuă, pe măsură ce consumatorii români explorează categoriile vodcă şi cocktail-uri, extinzându-şi paleta şi ocaziile de consum, în consecinţă. Suntem entuziasmaţi să aducem vodca Chopin în portofoliul nostru şi le mulţumim partenerilor noştri pentru încredere”, a spus Rob Curteis, Global Chief Marketing Officer, Alexandrion Group.

“Chopin s-a născut dintr-un nivel ridicat de curiozitate și o ușoară dezamăgire. Deși Polonia este ţara de origine a acestei categorii și există atât de multe tipuri de vodcă, totuși, nu am putut găsi unul care să mă entuziasmeze cu adevărat – așa că am decis să produc propria vodcă. Respectând tradiția, cu pasiune, hotărâre și muncă asiduă, am creat Chopin - care a aprins o scânteie. Scânteia s-a transformat într-un incendiu și Chopin a schimbat categoria de vodcă. De altfel, Chopin a redefinit această categorie nu doar prin gust, ci și prin design, fiind prima vodcă lansată ca un produs ultra premium în 1992 și primul brand care a vândut produse îmbuteliate în sticle mate cu fereastră transparentă”, a spus Tadeusz Dorda, Fondator și CEO Chopin.

Vodca Chopin are o concentrație alcoolică de 40% și este oferită spre vânzare în variantele: sticlă de 0,7 litri, 1 litru și 1,5 litri sau cutie cadou cu sticlă de 0,7 litri.

Gama de produse Chopin Vodka este disponibilă în România prin intermediul magazinelor de specialitate, al marilor lanțuri de hypermarketuri, al magazinelor e-commerce, în locațiile HoReCa partenere, dar și prin intermediul magazinului online al Grupului Alexandrion. Recent, Alexandrion Group a lansat și primul whiskey single malț românesc.

Te-ar putea interesa și: Nawaf Salameh, Alexandrion Group: Problema pieței de băuturi alcoolice nu este acciza, ci legislația neactualizată

Lipton extinde portofoliul de ceai
Lipton extinde portofoliul de ceai
Lipton dezvoltă segmentul de ceai de fructe prin introducerea pe piața din România a cinci noi arome: zmeură și soc, zmeură și merișoare,...
Apa Bucovina, în varianta la 1L în 100% PET reciclat
Apa Bucovina, în varianta la 1L în 100% PET reciclat
Apa minerală naturală plată Bucovina provenită din izvoare ce păstrează intacte puritatea apei și proprietățile sale benefice este...
 Carlsberg aniversează 175 de ani de activitate
Carlsberg aniversează 175 de ani de activitate
Carlsberg Breweries aniversează, în noiembrie, 175 de ani de activitate inovatoare și de pionierat în domeniul berii. Progresul continuu face...
”Pentru ape mai curate”, o campanie Persil
”Pentru ape mai curate”, o campanie Persil
Persil este un brand preocupat de sustenabilitate și de grija pentru viitor, astfel că, alături de ONG-ul ”Let’s Do It Romania!”, prin...