Premii marca Transylvania
14 octombrie 2020
|
Berea Transylvania, cu o rețetă unică în România, de origine bavareză, este obținută prin metoda clasică de fermentare în tancuri orizontale timp de 50 de zile. Rezultatul este o bere artizanală cu o textură catifelată și cu 7,2% alcool, în două sortimente: berea Ambra cu un gust dulce amărui, ușor fructat și berea Neagră cu note plăcute de ciocolată neagră amăruie și toast. În perioada 24 septembrie – 7 octombrie Berea Transylvania premiază ascultătorii Radio Guerrilla și Radio Transilvania cu baxuri de bere. În paralel se desfășoară o campanie promoțională în lanțul de hypermarketuri Carrefour: 10% discount la achiziția berii Transylvania.
O nouă campanie promoțională de la Delikat
Delikat aduce în bucătăriile românilor condimente de calitate și inspirație din plin, pentru că familiile noastre merită tot ce-i mai bun....
Campanie Kinder materializată cu povești
Kinder revine cu o nouă campanie, în care îi transformă pe cei mici în eroi ai unor lumi pline de imaginație. Trei povești interactive îi...
Farmec relansează gama Gerovital H3 Classic
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, relansează gama Gerovital H3 Classic, într-un design nou, modernizat. Gama Gerovital H3...
FINALIST PROGRESIV AWARDS: Puiul Vegetarian, noutate în gama LaProvincia
Avicarvil, parte a grupului Carmistin, lansează Puiul Vegetarian LaProvincia ca răspuns la nevoia pieței locale de a consuma produse de calitate....
Lactalis și Albalact lansează iaurtul tradițional islandez pe piața din România
Lactalis și Albalact au lansat în România iaurtul islandez skyr, iaurtul tradițional al Islandei, sub brand-ul Siggi’s. Siggi’s, primul...
Henkel lansează un gel colorant pentru păr dedicat bărbaților
Men Perfect este gelul colorant pentru firele albe creat sub marca Schwarzkopf special pentru bărbați. Gelul colorant camuflează firele albe cu...