Farmec relansează gama Gerovital H3 Classic
6 octombrie 2020
|
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, relansează gama Gerovital H3 Classic, într-un design nou, modernizat.
Gama Gerovital H3 Classic este acum disponibilă într-o variantă îmbunătățită, cu un concept grafic nou și duce mai departe moștenirea inovației Prof. Dr. Ana Aslan prin complexul anti-age H3 cu ingrediente moderne, adaptate celor mai noi descoperiri în domeniu.
Gama Gerovital H3 Classic conține opt produse, clasificate pe trei categorii de vârstă (+35, +45, +55), cu rezultate antirid dovedite clinic. Campania integrată, desfășurată la nivel național, include spot TV, componente de PR, digital și in-store.
FINALIST PROGRESIV AWARDS: Puiul Vegetarian, noutate în gama LaProvincia
Avicarvil, parte a grupului Carmistin, lansează Puiul Vegetarian LaProvincia ca răspuns la nevoia pieței locale de a consuma produse de calitate....
Lactalis și Albalact lansează iaurtul tradițional islandez pe piața din România
Lactalis și Albalact au lansat în România iaurtul islandez skyr, iaurtul tradițional al Islandei, sub brand-ul Siggi’s. Siggi’s, primul...
Henkel lansează un gel colorant pentru păr dedicat bărbaților
Men Perfect este gelul colorant pentru firele albe creat sub marca Schwarzkopf special pentru bărbați. Gelul colorant camuflează firele albe cu...
FINALIST PROGRESIV AWARDS: Pro Nature, gama „verde” de la Henkel
Piața produselor de curățenie capătă o nouă dimensiune, îndreptându-se către aria sustenabilității. Henkel, renumit ca fiind unul din...
Un nou produs sub brandul Rama
Upfield, producătorul brandurilor Rama, Delma și Becel, lansează pe piața din România un nou produs sub brandul Rama, intrând în categoria...
Sortimente premium de la Mogyi
După pionieratul ȋn gama de arahide ȋn crustă cu diverse arome, reprezentat de gama Mogyi Crasssh, producătorul a decis să aducă ȋn...