6 moduri în care un software vă poate îmbunătăți managementul produselor finite

Fiecare procesator dorește să aibă sub control stocurile și comenzile, și vrea de asemenea, ca livrările să meargă ceas. Ați avut vreodată de-a face cu niveluri inexacte de inventar? V-ați confruntat vreodată cu informații contradictorii legate de vârsta și rotația produselor sau cu informații incorecte privind ambalarea? V-au încetinit vreodată etichetele greșite, comenzile primite cu întârziere de la vânzări, stocurile reduse sau întârzierile în livrări? [P] 6 moduri în care un software vă poate îmbunătăți managementul produselor finite

Aceste probleme și încă multe altele asemenea, pot fi foarte frustrante, însă...

Cu produsul de management al producției Innova Food Processing Software puteți controla aceste domenii.Cu Innova puteți:

1. Să produceți cu ușurință direct pe comenzi
Să respectați timpi de livrare critici, asigurând acuratețea și eficiența în întregul proces de producție. Innova asigură utilizarea materiilor prime cât mai eficient cu putință, în conformitate cu starea curentă a comenzii și capacitatea de producție. Vă ajută să vă scurtați timpul de răspuns la modificările apărute în producție sau comenzi. Oferă suport complet pentru comenzi, ambalări sau paletizări complexe.

2. Obțineți controlul deplin al inventarului
Vă cunoașteți nivelurile de inventar în orice moment. Innova vă oferă controlul complet asupra materiilor prime, lucrului în curs de desfășurare și inventarelor de produse finite în timp real, oferindu-vă o privire de ansamblu completă asupra stării produselor și stocurilor.

3. Simplificați procesul de etichetare
Gestionați-vă toate etichetele, imprimantele și setările, în mod centralizat, din biroul dumneavoastră. Sistemul vizual de design de la Innova oferă opțiuni familiare utilizatorului, tip drag-and-drop, pentru setarea de câmpuri de text, coduri de bare și imagini. Puteți pune toate informațiile de care aveți nevoie pe o singură etichetă, și folosiți același design pentru mai multe limbi. Odată ce ați creat o etichetă și ați alocat-o unui produs, unui client sau unei comenzi, puteți să vă relaxați și să lăsați sistemul să se ocupe de restul.

4. Reduceți pierderile și optimizați nivelul de vârstă al produselor dumneavoastră
Vă cunoașteți datele importante în timp real, inclusiv vârsta produselor, datele de expirare și timpul petrecut în inventarul dumneavoastră. Innova asigură un acces constant și direct la aceste informații valoroase care pot reduce pierderile la produsele expirate și optimizează nivelul vârstei produselor.

5. Păstrați trasabilitatea completă a produselor
Urmăriți fiecare produs, de la sursă la raft. Acest lucru vă permite să acționați rapid dacă apar probleme, pentru a minimiza potențialele retrageri și orice impact financiar. Innova înregistrează fiecare pas al procesului, pe baza fiecărui animal sau a fiecărui lot, pentru toate procesele de producție, de la recepție la livrare. Aplicația folosește diverse puncte de colectare a datelor pentru a lega aceste elemente într-un singur lanț de trasabilitate.

6. Optimizați livrarea produselor finite
Alegeți, paletizați și livrați mai eficient produsele. Soluția de livrare de la Innova vă permite construirea de paleți direct din comenzi pentru produse unice sau mixte, să alocați produse la comenzi de vânzare, să alocați comenzi la transporturi și să creați documentația finală de livrare. Această aplicație intuitivă vă spune care sunt produsele, pachetele și paleții care au fost livrați, când, unde, pe ce comandă, și de către cine. Aplicația vă oferă o privire de ansamblu completă, pentru a avea controlul complet al livrării.

Puteți afla mai multe despre Marel România, vizitând: www.marel.ro
Contact: romania@marel.com

Mircea Moga, Mega Image: În viitor, mizăm pe redefinirea conceptului de proximitate
Mircea Moga, Mega Image: În viitor, mizăm pe redefinirea conceptului de proximitate
În ultimii 25 de ani, piața de retail și FMCG a trecut printr-o transformare continuă, iar Mega Image a avut o contribuție semnificativă la...
Prioritatea Rottaprint, reducerea impactului asupra mediului și susținerea clienților în găsirea soluțiilor sustenabile potrivite
Prioritatea Rottaprint, reducerea impactului asupra mediului și susținerea clienților în găsirea soluțiilor sustenabile potrivite
În urma unor investiții de circa două milioane de euro realizate în 2023, din care aproximativ 75% au mers către achiziționarea de echipamente,...
România, a doua piață pentru Glovo după Spania. Comenzile de la supermarket, creștere de 40%
România, a doua piață pentru Glovo după Spania. Comenzile de la supermarket, creștere de 40%
România se situează pe locul întâi în regiunea Europei de Sud-Est și pe doi la nivel mondial din cele 25 de țări în care operează Glovo,...
Mircea Stan, Postis: Rolul platformelor care integrează sistemele necesare retailerilor va deveni tot mai mare
Mircea Stan, Postis: Rolul platformelor care integrează sistemele necesare retailerilor va deveni tot mai mare
În tandem cu creșterea pieței de e-commerce și necesitatea retailerilor de a implementa noi soluții pentru optimizarea businessului, piața de...