Libresse, schimbare de imagine în 2020
5 august 2020
|
Libresse, brandul de igienă feminină al companiei Essity, s-a relansat la începutul anului 2020 printr-o nouă identitate vizuală. Campania de comunicare prin care Libresse anunță aceste schimbări este una îndrăzneață și vizibilă pe toate canalele media, propunându-și să scoată România din topul țărilor cu cele mai mari probleme de sănătate cu care se confruntă femeile. Cu această nouă strategie, Libresse aduce o schimbare semnificativă în categoria de îngrijire personală, declanșând un demers pentru educarea femeilor și îmbunătățirea calității igieniei intime.
FINALIST PROGRESIV AWARDS: Două sortimente noi de la Ursus Cooler
Ursus Cooler își extinde gama de mixuri pe bază de bere fără alcool și suc de fructe și lansează două variante noi, cu grepfruit și cu...
O nouă aventură cu Pringles
Orbico România organizează o nouă campanie promoțională pentru marca Pringles, pe întreg teritoriul României. Orice cumpărător care...
Klintensiv, pentru un spațiu de lucru fără griji
În perioada 15 iulie – 31 august, Klintensiv oferă 20% reducere pentru un pachet promoțional dedicat companiilor, care constă în două...
Ambalaj „verde” pentru Hell Energy
Producătorul de băuturi energizante și răcoritoare Hell Energy Grup va utiliza Hydro Circal pentru producția dozelor de băuturi răcoritoare,...
Nouă identitate vizuală pentru vinurile Hermeziu
Producătorul de vinuri Hermeziu își concentrează atenția spre segmentul premium și anunță lansarea unei noi game de vinuri. Este vorba...
Lăptăria cu Caimac se extinde și pe segmentul deserturilor
„Răsfăț, Ciocolată-n lapte” este primul produs din noua gama de deserturi de la Lăptăria cu Caimac. O băutură desert, mai exact, cu...