FINALIST PROGRESIV AWARDS: Două sortimente noi de la Ursus Cooler

Ursus Cooler își extinde gama de mixuri pe bază de bere fără alcool și suc de fructe și lansează două variante noi, cu grepfruit și cu cireșe. Categoria de mixuri de bere fără alcool și suc de fructe a crescut foarte mult în ultimii ani – unul din cinci români care consumă bere sau alte băuturi alege și un mix de bere. FINALIST PROGRESIV AWARDS: Două sortimente noi de la Ursus Cooler

De asemenea, până pe 31 august, Ursus Cooler premiază, prin tragere la sorți, trei dintre consumatorii care vor înscrie pe www.dozadecooler.ro părerile lor cu privire la noile sortimente. Premiile sunt: o bicicletă electrică, o trotinetă electrică și un model half-bike, toate pentru adulți.

O nouă aventură cu Pringles
O nouă aventură cu Pringles
Orbico România organizează o nouă campanie promoțională pentru marca Pringles, pe întreg teritoriul României. Orice cumpărător care...
Klintensiv, pentru un spațiu de lucru fără griji
Klintensiv, pentru un spațiu de lucru fără griji
În perioada 15 iulie – 31 august, Klintensiv oferă 20% reducere pentru un pachet promoțional dedicat companiilor, care constă în două...
Ambalaj „verde” pentru Hell Energy
Ambalaj „verde” pentru Hell Energy
Producătorul de băuturi energizante și răcoritoare Hell Energy Grup va utiliza Hydro Circal pentru producția dozelor de băuturi răcoritoare,...
 Nouă identitate vizuală pentru vinurile Hermeziu
Nouă identitate vizuală pentru vinurile Hermeziu
Producătorul de vinuri Hermeziu își concentrează atenția spre segmentul premium și anunță lansarea unei noi game de vinuri. Este vorba...
Lăptăria cu Caimac se extinde și pe segmentul deserturilor
Lăptăria cu Caimac se extinde și pe segmentul deserturilor
„Răsfăț, Ciocolată-n lapte” este primul produs din noua gama de deserturi de la Lăptăria cu Caimac. O băutură desert, mai exact, cu...
Cotnari rebranduiește gama-fanion și lansează un nou vin roze
Cotnari rebranduiește gama-fanion și lansează un nou vin roze
Cotnari, unul dintre liderii pieței de profil din România, lansează o amplă campanie de rebranding pentru gama-fanion reprezentată de Grasa de...