Ambalaj „verde” pentru Hell Energy

Producătorul de băuturi energizante și răcoritoare Hell Energy Grup va utiliza Hydro Circal pentru producția dozelor de băuturi răcoritoare, un aluminiu reciclat, cu un conținut certificat de minimum 75% ambalaje reciclate. Ambalaj „verde” pentru Hell Energy

Compania anunță că, prin această acțiune, își întărește angajamentul de a investi în soluții sustenabile de îmbuteliere, după ce în ultimii ani a reușit să reducă treptat numărul de produse îmbuteliate la PET. În prezent, peste 95% dintre produsele Hell Energy Grup sunt îmbuteliate în doze de aluminiu 100% reciclabile.

„Aspirăm să conducem piața și să fim reperul global prin furnizarea nu numai de băuturi de înaltă calitate, dar și de ambalaje cu o amprentă redusă de carbon. Acesta este motivul pentru care am ales inovația Hydro, care este de departe cea mai durabilă soluție pentru piața noastră”, susține Barnabas Csereklye, Directorul General al Hell Energy și CEO al Quality Pack.

Strategia Hell Energy se bazează pe aprovizionarea responsabilă cu aluminiu cu o amprentă scăzută de carbon, ce va contribui la reducerea emisiilor globale și va crea produse pentru un consum sustenabil, susțin reprezentanții producătorului de băuturi. Potrivit acestora, compania a reușit să își reducă cu 60% gazele cu efect de seră.

Hell Energy Grup a fost fondat în anul 2006 ca o afacere de familie și încă operează sub același patronat. Compania vinde în peste 50 de țări din toată lumea, iar brandul Hell Energy a devenit liderul pieței de băuturi energizante din Ungaria în doar patru ani. Din 2017, compania își produce singură ambalajele în propria fabrică de aluminiu.

 

 Nouă identitate vizuală pentru vinurile Hermeziu
Nouă identitate vizuală pentru vinurile Hermeziu
Producătorul de vinuri Hermeziu își concentrează atenția spre segmentul premium și anunță lansarea unei noi game de vinuri. Este vorba...
Lăptăria cu Caimac se extinde și pe segmentul deserturilor
Lăptăria cu Caimac se extinde și pe segmentul deserturilor
„Răsfăț, Ciocolată-n lapte” este primul produs din noua gama de deserturi de la Lăptăria cu Caimac. O băutură desert, mai exact, cu...
Cotnari rebranduiește gama-fanion și lansează un nou vin roze
Cotnari rebranduiește gama-fanion și lansează un nou vin roze
Cotnari, unul dintre liderii pieței de profil din România, lansează o amplă campanie de rebranding pentru gama-fanion reprezentată de Grasa de...
 Produs nou în gama Mizo Coffee Selection
Produs nou în gama Mizo Coffee Selection
Sole Mizo România își extinde portofoliul de produse cu specialitatea de cafea Cold Brew. Acesta este primul sortiment din gamă fabricat...
Gamă nouă de detergenți Persil
Gamă nouă de detergenți Persil
Persil își consolidează portofoliul cu o nouă gamă de detergenți, cu acțiune împotriva mirosurilor neplăcute. Noile variante Persil combat...
Zahăr Diamant, gamă extinsă Coffee Sugar
Zahăr Diamant, gamă extinsă Coffee Sugar
Diamant Coffee Sugar este un zahăr farin candel brun, obținut din sfeclă de zahăr, cu putere de îndulcire moderată. Datorită notelor delicate...