Interviuri din toate categoriile, pagina 97

Cum au atacat retailerii independenți online-ul
9 mai 2016
4 minute
Pentru retailerii independenți, online-ul deschide porțile magazinului pe piețele externe și calea către segmente noi de consumatori, de multe...
![Biocorner și primii mohicani din piața bio [GALERIE FOTO]](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2016/05/mag-spec-01_27-400x250.jpg)
Biocorner și primii mohicani din piața bio [GALERIE FOTO]
4 mai 2016
6 minute
Opt ani, o încercare eșuată, ani de rapoarte financiare pe roșu și multă, dar foarte multă... răbdare. Așa s-ar putea descrie succint...

Întoarcerea la origini a Elenei Cremenescu
4 mai 2016
5 minute
Aceasta este sintagma care descrie cel mai bine traseul profesional al Elenei Cremenescu, fondatoarea brandului Elmiplant, dar și filosofia sa de...

Cum a devenit Kroner „hypermarketul” comunei Hărman
25 aprilie 2016
4 minute
Deși comerțul rural nu reprezintă încă o miză importantă pentru jucătorii internaționali de retail, pentru noua generație de antreprenori...
Progresiv recomandă:

Waterdrop lansează mocktailuri fără alcool, inspirate de noile obiceiuri de consum

Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții

Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național

În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări

Când devine profitabilă achiziția unui RVM

Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje

Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR

Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024

Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership

Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români

Ciprian Roșca, Cramele Recaș: "Vrem să ne dublăm volumele de vânzări până în 2020"
25 aprilie 2016
7 minute
Producătorul de vinuri Cramele Recaș vizează o creștere de 20% a volumelor vândute în acest an, comparativ cu 2015, pe fondul noilor lansări...

Nici paza bună nu mai trece primejdia rea
30 martie 2016
8 minute
Proprietarii de magazine se confruntă cu o creștere alarmantă a nivelului furturilor din magazine în condițiile în care legislația permisivă...

Facelift la magazinul de pâine din cartier
28 martie 2016
5 minute
Cu elemente care îmbină modernul cu rusticul, noul concept de retail Casa Brutarilor, lansat de GoodMills (fostul Titan) pentru rețeaua sa de...

Managerul pentru care provocarea a devenit normalitate
28 martie 2016
5 minute
Pasiune și creativitate. Acestea sunt elementele cheie de care are nevoie un om de marketing, potrivit Alinei Imbrea, managerul care coordonează...
Produse noi:

Aplicația Lidl Plus marchează cinci ani de la lansare printr-o campanie aniversară

Pakmaya listează gama completă de ingrediente în Auchan

Maretti Bruschette, disponibile în două formate

Müller lansează noua gamă Kaffee Frappé

Ursus Breweries a lansat Raportul de Sustenabilitate pentru anul 2024

Fuchs Condimente România a lansat Cosmin Bio

Kubeti, într-o nouă aromă

McVitie’s intră în categoria Wafer Rolls

Noutăți în gama Müller Protein

TZMO România extinde gama de scutece Premium Seni Super Quatro

A 10-a schimbare la față a magazinului MCA
22 martie 2016
5 minute
Așa cum s-a întâmplat și cu businessul MCA Comercial, magazinul-fanion al companiei din Râmnicu Sărat a trecut prin numeroase stadii de...

Ce planuri are rețeaua 1 minute în România
14 martie 2016
4 minute
Pe piața locală, conceptul de magazin convenience – așa cum îl vedem în vestul Europei – este încă prea puțin vizibil, dar și cel mai...