Citește pe revistaprogresiv.ro cele mai noi știri, interviuri, analize, opinii și studii de piață despre sustenabilitate, green & CSR în industria de retail & FMCG., pagina 44
![[P] Viitorul va fi verde sau nu va fi deloc](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2019/04/snrb-400x250.png)
Viitorul va fi verde sau nu va fi deloc
15 aprilie 2019
3 minute
Tendința de a trăi sănătos atrage din ce în ce mai mulți consumatori la nivel global, cu efecte vizibile și pe plan local. Accesul la hrană...

Studiu: Milenialii caută „eticheta curată” și preferă „puțin și bun”
20 august 2018
2 minute
Consumatorii din generația millennials optează pentru mâncarea realizată din ingrediente a căror proveniență este cunoscută, iar atunci când...

Noua lege a risipei alimentare va pune lacăt pe magazinele sociale
22 iunie 2018
1 minut
Noua lege privind reducerea risipei alimentare, care ar urma să fie votată săptămâna viitoare, ar avea ca efect dispariția magazinelor sociale...

Legea care interzice comercializarea pungilor din plastic a fost promulgată
5 aprilie 2018
1 minut
Legea care interzice introducerea pe piața din România a pungilor din plastic subțire, cu mâner (încâpand cu 1 iulie 2018) și comercializarea...
Progresiv recomandă:

Waterdrop lansează mocktailuri fără alcool, inspirate de noile obiceiuri de consum

Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții

Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național

În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări

Când devine profitabilă achiziția unui RVM

Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje

Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR

Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024

Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership

Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români

DS Smith plc a achiziționat, pentru 208 mil. euro, EcoPack și EcoPaper
7 martie 2018
1 minut
DS Smith plc, unul dintre principalii furnizori globali de ambalaje din carton ondulat și materiale plastic, a anunțat astăzi finalizarea...

Bio, o categorie cu un potențial uriaș de creștere în retailul românesc
28 august 2017
6 minute
Categoria produselor alimentare Bio are un potențial de dezvoltare foarte mare. În primul rând, beneficiază de trendul european de consum...

Nielsen: CEE, în mijlocul unei revoluții privind alimentația sănătoasă
26 iulie 2017
4 minute
În contextul în care nivelul obezității atinge niveluri alarmante în unele țări, creșterea gradului de conștientizare a obezității în...

Retailul față în față cu risipa alimentară
16 mai 2017
4 minute
Circa 1,3 miliarde de tone de alimente merg la gunoi în fiecare an, spun statisticile, iar prevenirea acestei risipe nu doar că ar putea rezolva...
Produse noi:

Kormotech extinde gama de hrană pentru animale sub brandul Delickcious

Alpro lansează gama Alpro Kids pe piața din România

Waterdrop își extinde portofoliul cu o băutură naturală, fără zahăr

SanoVita și Chef Mădălina Roman lansează „Bucătăria de suflet”

Aplicația Lidl Plus marchează cinci ani de la lansare printr-o campanie aniversară

Pakmaya listează gama completă de ingrediente în Auchan

Maretti Bruschette, disponibile în două formate

Müller lansează noua gamă Kaffee Frappé

Ursus Breweries a lansat Raportul de Sustenabilitate pentru anul 2024

Fuchs Condimente România a lansat Cosmin Bio

