Sezamo a livrat peste 25.000 de comenzi pentru 8.000 de clienți în perioada de testare
Supermarketul online Sezamo, parte a unicornului ceh Rohlik, lansat oficial săptămâna trecută, în urma unei investiții de 6 milioane de euro, anunță rezultatele etapei de testare. Astfel, în această perioadă Sezamo a livrat peste 25.000 de comenzi primite de la 8.000 de clienți. Tot în baza feedbackului primit în perioada de testare, Sezamo a extins sortimentația cu 2.500 de produse și a lansat un serviciu de livrare de 15 minute.
Programat inițial pentru lansare pentru primăvara acestui an, supermarketul online a dat start livrărilor, în primă fază, pentru un segment restrâns de consumatori. În această perioadă de șase luni, compania a colectat feedback de la clienți în mai multe etape de testare, atât intern, de la angajați, friends & family, cât și extern.
Printre preferințele clienților s-au numărat produsele locale, în special fructe, legume, carne și lactate, produse din categorii speciale, precum cele ECO, fără zahăr sau fără gluten, dar și branduri de larg consum. Astfel, Sezamo a adăugat peste 2.500 de produse noi în ofertă, atât de la producători locali, precum cafea de la Guido și carne de la VacaMuuu, cât și produse de tip supermarket.
Tot în baza feedbackului, compania a introdus pe lângă livrarea standard și un serviciu unic în România - intervale de livrare de 15 minute, a extins zona de livrare cu 20 de localități din județul Ilfov și a introdus o nouă categorie dedicată veganilor, care conține peste 300 de produse alternative la carne și lactate.
„Sezamo este o companie, spunem noi, <>, astfel că este extrem de important pentru noi să adaptăm serviciile la nevoile românilor și să le oferim produse de cea mai înaltă calitate, motiv pentru care am transformat clienții într-un factor de decizie. Astfel, Sezamo este, din câte știm noi, primul business din România care se customizează în funcție de feedbackul primit de la clienți. Clienții noștri ne-au oferit feedback deosebit de util, care ne-a ajutat să îmbunătățim toate aspectele businessului nostru”, a declarat Tomáš Chadzivasilis, CEO Sezamo România.
Tința Sezamo: 1.500 de comenzi zilnice în perioada următoare
Intervalul de livrare de 15 minute a fost adoptat de peste 35% dintre clienți, care preferă să știe un moment mai clar al venirii curierului, astfel încât să economisească timp, iar extinderea zonei de livrare a dus la acoperirea unui total de 85 de localități din județul Ilfov.
O altă mișcare a Sezamo a fost introducerea în ofertă a pungii cu fructe și legume „Salvează-mă”, care include o selecție de diferite tipuri de fructe și legume, ce variază zilnic, în funcție de stocuri. Aceasta costă 11,99 lei, cântărește minimum 3 kg și conține produse aproape de data de expirare, cu mici imperfecțiuni sau foarte coapte, fără a fi însă deteriorate.
Sezamo oferă o selecție de peste 10.000 de produseproaspete direct de la fermieri autohtoni, alimente de la artizani locali, dar și cele mai populare branduri de tip supermarket, toate într-un singur loc, depășind oferta unui supermarket obișnuit. Comanda este livrată în 3 ore sau la ora programată, cu un serviciu unic în România - intervalul de livrare de 15 minute. În plus, compania oferă garanția „Banii înapoi garantat” instant pentru eventualitatea în care clientul nu este mulțumit de un produs, fără întrebări suplimentare.
Tința Sezamo pentru perioada următoare este de a ajunge la 1.500 de comenzi zilnice, în momentul de față supermarketul online înregistrând câteva sute de comenzi pe zi. Toate produsele comandate sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 m2 situat în nordul Bucureștiului, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată, care permit păstrarea produselor în condiții cât mai bune și reducerea costurile de energie.
Sezamo este un supermarket online, parte din grupul european Rohlik, una dintre cele mai importante companii de e-grocery din Europa. Deja activ în: Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria (Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de), Rohlik se lansează în România în 2022, sub brandul Sezamo. Implementând tehnologie și logistică de vârf la nivel mondial pentru a livra o gamă largă de produse de calitate (10.000 SKU+), Sezamo oferă o fereastră de livrare de 15 minute, cu livrare în 3 ore de la plasarea comenzii sau livrare programată.
Fiind o companie de tehnologie, Sezamo este data-driven. Deținând operațiunile end-to-end, inclusiv toată tehnologia din interior, clienților li se oferă o experiență superioară de cumpărături, livrarea celor mai proaspete alimente de la fermieri și artizani locali, precum și o selecție largă de produse tip supermarket sau produse sub propria etichetă. Compania este dinamică și în creștere rapidă, obținând statutul de unicorn în 2021. Cifra de afaceri a grupului a depășit 500 de milioane euro în 2021.