FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Articole > Magazinul specializat ”La Prăvălescu” își închide porțile

Magazinul specializat ”La Prăvălescu” își închide porțile

La Pravalescu

La șase ani de la lansarea businessului, prăvălia ”La Prăvălescu” își închide porțile. Proprietarii din spatele retailerului nu au expus motivele din spatele deciziei, însă cel mai probabil schimbările din comportamentul de cumpărare dictate de pandemie și-au pus negativ amprenta asupra rezultatelor.

”După șase ani, Prăvălescu își închide porțile. Am oprit cuptoarele, am stins lumina și am tras obloanele. E liniște în prăvălie acum. A venit momentul ca acest capitol, care a început atât de frumos în str. Mendeleev, să se încheie. Vă mulțumim foarte mult celor care ne-ați călcat pragul, celor care ne-ați susținut, care ne-ați ales și care ne-ați preferat. Încercați să intrați în prăvălii mici, în magazine în care s-a pus suflet, în mici cafenele. Intrați în visurile lor! Fără voi, aceștia dispar și nu mai rămân decât marile magazine impersonale ale unor giganți ai industriei alimentare”, au anunțat fondatorii La Prăvălescu într-o postare pe Facebook.

Deschisă în februarie 2016, într-un spațiu de 60 de metri pătrați din zona Piața Romană din Capitală, prăvălia s-a bucurat de un feedback pozitiv din partea clienților, iar acest lucru s-a văzut și în vânzări, în 2018 cifra de afaceri ridicându-se la 3 milioane de lei. În 2019, antreprenorii din spatele afacerii cu iz interbelic au luat decizia de a reloca prăvălia într-un spațiu mai mare, unde pe lângă magazinul propriu-zis, au deschis și un bistro restaurant. Odată cu relocarea prăvăliei, businessul a crescut cu 30%.

În ceea ce privește conceptul, lucrurile au fost clar definite încă de la început: un magazin de familie într-un spațiu prietenos, cu iz interbelic, în care toți consumatorii cu terminația comună românească „escu”, și nu numai, să găsească produse proaspete, pregătite chiar în prăvălie.

”La Prăvălescu” nu este singurul retailer care a depus armele în fața marilor retaileri internaționale, printre numele care au renunțat la business se numără și Băcănia Faină, Băcănia Penciu, Mesange Fromagerie sau Donia Băcănia cu suflet.

Citește povestea La Prăvălescu, într-un articol pe larg aici.

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content