Fuchs Condimente, investiție de 14 mil. euro în extinderea capacității de producție

Fuchs Condimente România, liderul pieței de condimente și ingrediente alimentare de pe piața locală, parte din grupul german Fuchs, anunță o investiție de 14 milioane de euro în extinderea fabricii sale din Curtea de Argeș. Noul proiect, programat să fie finalizat în vara anului viitor, constă în lărgirea capacităților logistice și de producție, precum și în automatizarea proceselor de producție. Fuchs Condimente, investiție de 14 mil. euro în extinderea capacității de producție

Centrul logistic și de producție aproape își va dubla capacitatea, de la 11.084 de metri pătrați (cât totalizează în prezent) la 21.338 de metri pătrați. Noua hală de producție va fi dotată cu echipamente de ultimă generație, printre care și o nouă facilitate de malaxare condimente. Construcția noului centru logistic și de producție este programată să fie finalizată în august 2024. De asemenea, noua fabrică va juca un rol strategic în automatizarea proceselor de producție.

Totodată, investiția va permite companiei să-și extindă și portofoliul de produse. „Investiția are un motiv și un obiectiv. Ideea este că actuala fabrică a atins limita. Targetul este de a crește vânzările, iar creșterea va veni din inovații, din diversificarea ofertei. Această decizie strategică contribuie la consolidarea poziției companiei pe piața locală”, a subliniat Uwe-Jens Karl, Managing Director Fuchs Condimente România.

Bilanțul primelor șase luni la nivel de venituri este unul ”pozitiv”, a mai spus executivul Fuchs Condimente România, compania situându-se între un ”trend stabil și unul de creștere”. ”Vedem că și după primele șase luni ale acestui an trendul rămâne unul pozitiv. Dacă ar fi să comparăm rezultatele din 2022, când am fost în ușoară scădere, cu cele din 2020-2021, ne referim la doi ani excepționali. Anii pandemiei au fost pentru anumiți furnizori fantastici pentru vânzări. În acești ani am obținut rezultate-record. Noi vedem o tendință spre creștere. Vom avea o mică creștere și pentru 2023, poate fi double-digit, dar nu garantez. Volumele au scăzut, din fericire în cazul nostru mai puțin”, a adăugat executivul Fuchs Condimente România.

Citiți și: Condimentele, o categorie cu puternice fluctuații între tradițional și exotic

Inflația este principalul motiv menționat de către Uwe-Jens Karl pentru contracția vânzărilor volumice și avansul valoric. ”Un fenomen pe care îl observăm în categoria noastră, nu numai în România ci și în Germania, este o migrație de la brand la private label, respectiv de la brand premium la o categorie inferioară de preț. Brandul nostru premium este puțin sub presiune, pierde ușor teren în fața brandului value for money Cosmin, dar și în fața private label. Businessul nostru marcă privată, în România, dar și internațional, a ajuns peste 30%. Creșterile volumice le așteptăm din zona private label. ”, a mai spus Uwe-Jens Karl.

Fuchs Condimente România este prezentă pe piața locală din 2001. Compania are în portofoliu brandurile Fuchs, Cosmin, Alex, Mirodenia, V6BBQ, Bio Wagner și Ubena.

Fuchs Condimente România face parte din Grupul Fuchs, fondat de Dieter Fuchs, în 1952, în orașul Diessen (Germania), ca afacere de familie. În următorii 25 ani de la înființare, Grupul s-a extins în Franța, în Statele Unite, în Brazilia – unde condimentele sunt crescute în plantații controlate și atent selecționate – iar mai apoi, în China. Astăzi, Grupul Fuchs este prezent în 10 țări, de pe 4 continente, având peste 3.000 de angajați.

Pe ce mix pariază Fuchs Condimente pentru dublarea businessului în cinci ani
Pe ce mix pariază Fuchs Condimente pentru dublarea businessului în cinci ani
În termeni de cinci ani, Fuchs Condimente și-a propus să genereze un plus de 25 de milioane de euro la cifra de afaceri anuală, ceea ce...
Condimentele, de la tradiționalism la sofisticare
Condimentele, de la tradiționalism la sofisticare
După un 2020 atipic, piața locală de condimente a crescut ușor, evoluție alimentată de perioada de lockdown. Consumatorii români, deși...
Simona Roșca, Fuchs Condimente: În următorii 5-7 ani mai este loc de creștere în categorie
Simona Roșca, Fuchs Condimente: În următorii 5-7 ani mai este loc de creștere în categorie
Într-un an atipic precum cel care se încheie, Fuchs Condimente nu și-a modificat direcția de business, păstrând neschimbați pilonii care îi...
Managerul care vrea să fie Mendeleev pe piața de condimente
Managerul care vrea să fie Mendeleev pe piața de condimente
Domeniile în care jobul naște pasiuni noi nu sunt multe la număr. Producția de condimente se numără însă, cu siguranță, printre acestea....