FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Articole > Foștii proprietari ai rețelei Pronto lansează un nou concept de retail

Foștii proprietari ai rețelei Pronto lansează un nou concept de retail

auGust concept retail

Gabriel Sandu și Valeriu Mișurnov, foștii proprietari ai rețelei Pronto Express, cel mai mare francizat Carrefour, au lansat un nou concept de retail sub brandul AuGust. Prima locație a fost inaugurată în Capitală, pe strada Batiștei, iar la începutul săptămânii viitoare își va deschide porțile și cel de-al doilea magazin.

„Este un concept pe care vrem să-l dezvoltăm de aproape șase ani. De altfel, am încercat să integrăm acest concept în magazinele Pronto Express, însă nu am reușit. AuGust este și unul dintre motivele pentru care am luat decizia să vindem către Profi magazinele Pronto. Acum ne concentrăm atenția pe acest concept de retail în care am restrâns considerabil sortimentația și am listat doar produse cu gust, dar care în magazinele Pronto generau 90% din cifra de afaceri și 90% din profit”, explică Gabriel Sandu, co-fondator AuGust.

Investiția într-o locație AuGust se ridică la aproximativ 50.000 de euro, iar sortimentația include 800 de SKU-uri, toate din zona de produse alimentare. În plus, cei doi antreprenori au mizat pe categoria de cafea. Ca zone targetate, cei doi antreprenori țintesc spații cu trafic ridicat, din zonele de birouri sau în apropiere de stații de metrou și RATB.

„Este un concept diferit, vorbim despre un spațiu de vânzare mai mic, cu o sortimentație bine aleasă pentru un cumpărător aflat tot timpul în grabă”, mai spune Gabriel Sandu.

Pe lângă cele două locații, retailerul este deja în negociere pentru alte două spații comerciale, iar planurile de expansiune nu se opresc aici.

Mai multe informații despre conceptul AuGust aflați dintr-un articol pe larg care va fi publicat în ediția de august a revistei Progresiv.
 

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content