Cum arată cel mai nou hypermarket Kaufland România, magazinul 1.500 la nivel de grup

Kaufland continuă investițiile în expansiune și inaugurează în România magazinul cu numărul 1.500, la nivel de companie. Pe piața locală, Kaufland deține o rețea de 158 de unități la nivel național și un număr de 20 de magazine în București.

Noul hypermarket Kaufland este situat pe Bld. Basarabia nr. 250, sector 3, cu o suprafață totală de peste 5.000 de metri pătrați și un spațiu de vânzare de aproximativ 3.400 de metri pătrați. Cu un sortiment variat de produse, expuse la raioanele de legume-fructe, vitrină cu servire asistată – 25 metri lungime, brutărie, alimente de bază, raion special de pește proaspăt, brutărie, dulciuri, băuturi, produse nealimentare și drogherie, noul hypermarket este dotat cu 8 case de marcat standard și alte 10 case expres de tip self check-out. Mai mult, clienții au acces și la tehnologia K-Scan, una dintre cele mai rapide modalități de a face cumpărături într-un magazin fizic.

La raionul legume-fructe, clienții pot achiziționa plante proaspete din microsera Ultragreens, precum: microplante, plante aromatice, salate baby și vlăstari, iar zona de carmengerie integrează și Carmangeria Gourmet, care pune la dispoziția clienților servicii de consultanță de la specialiști maeștri măcelari și sortimente premium din carne și specialități – unele dintre ele pregătite chiar în Carmangerie, precum: frigărui la grătar, coaste la grătar, berbecuț la grătar, purcel la cuptor, miel la cuptor sau fripturi de vită. Printre serviciile oferite se numără și tocarea, frăgezirea și felierea cărnii.

Sustenabilitatea, o prioritate pentru Kaufland

Noul magazin Kaufland Basarabia este dotat cu soluții și tehnologii moderne, care asigură standarde înalte de eficiență energetică. Printre acestea se numără sistemul de iluminat LED, cu senzor de mișcare și sistemele de recuperare a căldurii, integrate în instalațiile de climatizare. De asemenea, hypermarketul este alimentat cu energie electrică verde, dispunând de panouri fotovoltaice cu o suprafață de peste 550 m2, care se ridică la o investiție totală de circa 100.000 euro.

Magazinul are un acoperiș ecologic verde, de peste 1500 de metri pătrați, format dintr-un mix de plante rezistente la condițiile meteorologice.

„Ne-am dezvoltat de la o afacere germană de familie la o companie comercială activă la nivel internațional, cu peste 148.000 de angajați. Întotdeauna, ne-am concentrat pe satisfacția clienților noștri. Pentru a le oferi clienților noștri o experiență perfectă la cumpărături, digitalizarea și sustenabilitatea joacă în prezent un rol esențial”, a declarat Marco Hößl, CEO Kaufland România și Republica Moldova.

Kaufland inaugurează un nou magazin în Constanța
Kaufland inaugurează un nou magazin în Constanța
Kaufland România își extinde prezența la nivel național și deschide al cincilea magazin din orașul Constanța. Prin această investiție,...
Kaufland continuă expansiunea și deschide un magazin în Vișeu de Sus
Kaufland continuă expansiunea și deschide un magazin în Vișeu de Sus
Kaufland România inaugurează un magazin în orașul Vișeu de Sus, județul Maramureș, atingând astfel pragul de 174 de magazine la nivel...

La intrarea în magazin, în spațiul special amenajat sub forma unei broscuțe țestoase, clienții pot depune ambalaje ale produselor de îngrijire personală sau de curățenie pentru reciclare. La fiecare trei ambalaje, vor fi recompensați pe loc cu vouchere de 50% reducere la cumpărarea altor produse noi, din oferta lunară. Voucherele se ridică de la Biroul de Informații din magazin.

Tot în parcare, clienții vor găsi un automat de tip self-service, unde pot recicla ambalaje în schimbul voucherelor de extra-reducere. Pot colecta aici trei tipuri de ambalaje: PET-uri (cu volum de până la 3 litri), sticlă și doze de aluminiu (cu volum de până la 1 litru).

Citește și: Valer Hancaș, Kaufland România: Obiectivul nostru este să atingem pragul de 200 de magazine până în 2025

Odată cu deschiderea primului său magazin în Germania, în 1968, compania a pus bazele poveștii sale de succes în domeniul comerțului alimentar cu amănuntul. Kaufland este prezent în opt țări europene și are o cifră anuală de afaceri de 27,3 miliarde de euro. Expansiunea internațională a Kaufland a început cu intrarea pe piața din Republica Cehă în anul 1998. Până în 2006, au urmat deschideri în Slovacia, Croația, Polonia, România și Bulgaria. În decembrie 2010, compania a sărbătorit magazinul cu numărul 1.000 în Europa, odată cu deschiderea magazinului din Berlin-Lichterfelde. În 2019, s-a deschis primul magazin Kaufland din Republica Moldova.

Kaufland continuă investițiile în expansiune
Kaufland continuă investițiile în expansiune
Kaufland România continuă investițiile în România, inaugurând al 172-lea hipermarket al rețelei în Urziceni, județul Ialomița. Acesta este...
Kaufland, la al 22-lea magazin din București
Kaufland, la al 22-lea magazin din București
Kaufland România deschide un nou magazin în Capitală. Acesta este al 22-lea magazin Kaufland din București și al 171-lea la nivel...
Kaufland deschide al cincilea magazin din Sibiu
Kaufland deschide al cincilea magazin din Sibiu
Kaufland România continuă investițiile în România și anunță inaugurarea celui de-al cincilea magazin din Sibiu, aflat în cartierul...
Kaufland, la doar un pas de atingerea targetului de expansiune pentru 2022
Kaufland, la doar un pas de atingerea targetului de expansiune pentru 2022
Kaufland continuă investițiile în expansiune pe plan local și deschide un magazin în Sectorul 4 al capitalei, ajungând la o rețea națională...