Promotii/Campanii/Lansari | Progresiv

Campanie Ciuc Premium dedicata prieteniei Promotii/Campanii/Lansari

Ciuc Premium, marca de bere din portofoliul Heineken Romania, beneficiaza de o noua campanie de imagine derulata la nivel national pe canalele TV, in / outdoor si in presa scrisa. Campania reprezinta o celebrare a prieteniei autentice, ca mesaj esential al brandului Ciuc Premium. Acesta pune in valoare noua pozitionare a marcii, care se centreaza in jurul ideii de autenticitate intr-o lume moderna, autenticitate interpretata in contextul prieteniei.
Campania consta intr-o serie de executii care functioneaza ca o enciclopedie ilustrata, definind vizual cu ajutorul sticlelor de bere intelesurile conceptului de prietenie autentica in acceptiunea marcii Ciuc Premium.

Tomi, intr-un nou ambalaj

Tomi, liderul categoriei ketchup, are un nou concept de ambalaj, dezvoltat de BrandTailors, compania de strategie si design de brand care s-a ocupat si in 2005 de procesul de improspatare a ambalajului Tomi.
Actualul concept de ambalaj porneste de la ideea ca pentru a face ketchup trebuie sa „omori” rosiile. Insa, in cazul de fata, pentru ca si rosiile apreciaza calitatea ketchup-ului Tomi, se sacrifica voluntar pentru a ajunge in ambalajele Tomi, explica reprezentantii BrandTailors care s-au ocupat de acest proiect.
De la aceasta premisa s-a nascut conceptul „sa mori din dragoste de ketchup” si au luat nastere cele patru povesti de sacrificiu ale rosiei pentru fiecare dintre cele patru tipuri de ketchup: dulce, picant, x-tra iute si pizza. Pentru fiecare dintre scenariile de sacrificiu, BrandTailors a creat o poveste de „jertfire” a rosiei care a fost transpusa pe spatele ambalajului sub forma de mini-poezie cu titlul „Aventurile Tomatei”.

Nescafé Frappe pentru zilele calduroase

Nestlé a lansat Néscafe Frappe pentru cei care isi doresc sa se bucure de gustul racoritor de cafea si in timpul verii toride. Un pliculet de Nescafé Frappe se recomanda a fi preparat cu 135 ml apa rece si un cub de gheata.
Compania elvetiana Nestlé este cel mia mare producator de alimente din lume, fiind prezenta in 84 de tari, cu 456 de fabrici si un numar de 283.000 angajati. Nestlé a patruns pe piata romaneasca in 1995, in momentul de fata avand peste 700 de angajati.

Metaxa, 120 de ani de existenta

Metaxa sarbatoreste cei 120 de ani de existenta modificand designul pentru ambalajul de Metaxa 5*, „inima” familiei Metaxa si cea mai cunoscuta bautura greceasca. Noua sticla de 0,7 are usoare modificari de dimensiune (de la 35,5 cm la 33,1 cm), pentru o mai buna pozitionare la raft.
Forma si fatetele sale dau mai multa vizibilitate eti­chetei si pun mai bine in valoare semnatura „Spyros Metaxa”, prezenta pe gatul sticlei. Acesta noua eticheta aduce o uniformizare a ambalajului la nivel international. „Incepand din acest an, prin modificarile aduse sticlei, vom avea o imagine uniforma pentru toate tarile care comercializeaza Metaxa. Pana la sfarsitul acestui an Metaxa va avea ambalaje si etichete noi si la gama de 3* si 7*”, declara reprezentantii companiei. Metaxa se situeaza pe primul loc in categoria sa – brandy – din punct de vedere al vanzarilor in Travel Retail si Duty Free.

Hydra Sensitive in gama L’Oréal Paris Men Expert

L’Oréal a lansat Hydra Sensitive, un produs destinat ingrijirii tenului, cu actiune anti-iritatii provocate de barbierit. Formula combina beneficiile a patru minerale fortifiante (calciu, magneziu, cupru si mangan) si un puternic agent calmant – Active Defense System, care este un ingredient provenit din frunzele de menta si care ajuta pielea sa isi mareasca rezistenta la agresiuni. Noul ambasador pentru L’Oréal Paris Men Expert este Patrick Dempsey. Gama include balsam hidradant pentru ras (22,99 lei pret recomandat), crema spuma calmanta (24,99 lei) si crema protectoare (31,99 lei).

„Fructele iubesc Granini”

Marca Granini, cu sprijinul agentiei Publicis Romania, a lansat o noua campanie integrata. Sub sloganul „Fructele iubesc Granini”, campania se deruleaza in perioada 26 iunie – 30 septembrie.
Campania cuprinde trei spoturi TV, axate pe trei dintre principalele arome Granini: portocala, coacaze si mar. Fructele sunt vedetele intregii campanii Granini care include promovare pe principalele statii TV, radio, print si outdoor, proiecte speciale de BTL, activari on trade si in Key Accounts. Valoarea neta a campaniei depaseste 4 milioane euro.
Marca Granini se afla in portofoliul companiei United Romanian Breweries Bereprod din anul 2006.

Rexona Naturals 48H Bioprotection

Noul deodorant pentru femei Rexona Naturals 48H Bioprotection ofera protectie prelungita pana la 48 de ore si lasa pielea sa respire. Deodorantul combina protectia Rexona cu extracte naturale din ulei de floarea soarelui, intr-o formula care se activeaza la aparitia transpiratiei, sincronizandu-se astfel cu modul de functionare al corpului. Rexona Naturals 48H Bioprotection este disponibil in doua variante: Fresh si Active, ale caror parfumuri sunt o combinatie de esente naturale din flori si fructe. Produsul este disponibil la pretul recomandat de 10,85 lei.

„Coloseumul” Heineken, construit la Roma

In asteptarea finalei UEFA Champions League care a avut loc la Roma pe 27 mai, Heineken a creat o constructie in forma vestitului Coloseum, din 1.500 de sticle Heineken, editie limitata Roma 2009. Constructia cantareste 1.109 kg, are o inaltime de 1,4 m si un diametru de 3,5 m. Coloseumul Heineken a fost plasat in statia centrala Rimini, din Roma.
Anul acesta, in Romania, prin promotiile desfasurate, Heineken a oferit consumatorilor posibilitatea de a merge la Roma pentru a vedea Finala UEFA Champions League. In acelasi timp, prin competitia globala „Star Final”, Heineken a oferit posibilitatea de a merge in Thailanda celor care au dorit sa vada finala de la Roma intr-un cadru inedit.
Marca Heineken este sponsorul oficial la nivel international al UEFA Champions League.

„Poiana minunata”, in spatiul virtual

Ogilvy Group Romania a dezvoltat noua platforma interactiva de web a marcii locale Poiana din portofoliul Kraft Foods Romania. Proiectul de internet are o componenta de activare sub forma unui concurs de fotografie a carui tema – „momente minunate” – exprima esenta brandului Poiana. Promovarea platformei interactive se realizeaza printr-o ampla campanie de ATL derulata la nivel national prin intermediul TV, outdoor, indoor si presa.
Pagina www.momente-minunate.ro constituie o invitatie adresata tuturor consumatorilor de ciocolata Poiana si amatorilor de buna-dispozitie. Vizitatorii au sansa de a castiga premii atragatoare prin participarea la un concurs foto. Jurizarea fotografiilor, avand ca subiect „momentele minunate” din viata de zi cu zi este facuta chiar de vizitatorii site-ului prin vot on-line. Premiile primei luni de concurs au constat in excursii, aparate si accesorii foto.
Campania on-line este sustinuta de o promovare destinata mediilor conventionale, al carei mesaj principal trimite la componenta de activare (promotionala) care se desfasoara pe site. Campania ATL, derulata in mai multe etape si cu acoperire nationala, include statiile TV, presa si out-door. Pe langa aceasta, site-ul marcii Poiana a beneficiat de promovare si pe internet.

„Castiga un cos de picnic” de la Mega Image

Mega Image si Interactions au derulat cea de a doua promotie „Castiga un cos de picnic”. Aceasta s-a adresat in special participantilor din promotia precedenta, oferind, datorita mecanicii, o sansa de castig si noilor participanti. Promotia s-a desfasurat pe www.mega-image.ro si s-a incheiat pe 5 iulie 2009. Pentru a castiga un cos saptamanal de produse de picnic, consumatorii au raspuns la cateva intrebari prin care le era solicitata opinia despre magazinele Mega Image.
Interactions a asigurat pentru aceasta noua promotie partea de strategie, dezvoltare de mecanica si concept creativ, executii grafice si copywriting, programare si analiza de date.

Kinder Pingui, in dialog cu cei mici

Kinder Pingui ii invita pe copii sa-si testeze perspicacitatea, viteza de reactie si dorinta de cunoastere pe pagina dedicata a site-ului Kinder (www.kinder.ro) .
Pagina contine informatii despre pinguinii imperiali, sugestii privind modalitati inedite de distractie (cum ar fi iceboard) si multe alte jocuri interesante pentru cei mici.

Premii pentru Napolact

Compania Napolact a primit in 2009 doua distinctii importante: premiul Superbrands insotit de includerea marcii in editia romaneasca a Business SuperBrands Book si premiul Silver Effie la categoria Food Product 1, in cadrul Galei Premiilor Effie 2009.
Prima recunoastere obtinuta in 2009 a vizat campania de rebranding Napolact inceputa in urma cu trei ani. 
Al doilea premiu este Silver Effie la categoria Food Product 1, pentru gama de iaurturi cu dulceturi romanesti, denumita si „Gusturi de demult”. Premiile Effie recompenseaza rezultatele obtinute de o marca evaluand capacitatea de a atinge obiectivele propuse si rezultatele dovedite de cifrele de vanzari.

Lacuri de unghii de sezon de la Farmec

Farmec Cluj-Napoca completeaza gama lacurilor de unghii Farmec Ultrarezistent cu 13 culori noi, mizand pe nuantele de auriu si aramiu si pe reflexele argintii.
„Lacurile de unghii  reprezinta unul dintre cele mai cautate produse ale sezonului”, declara Mihaela Turdean, director general Farmec Cluj-Napoca. „Pentru aceasta vara, am creat nuante stralucitoare foarte diferite, asa incat fiecare femeie sa poata alege ceea ce i se potriveste – tonuri luminoase pentru femeile care prefera culorile calde si nuante puternice pentru cele care aleg stralucirea rece a argintului”.
Gama numara, in total, 40 de nuante - mate si sidefate. Lacurile Farmec sunt disponibile in sticlute de 11 ml, la un pret recomandat de 5,6 lei.

Cointreau, pe lista lui Pacult

Cointreau ramane cel mai bun lichior din lume conform „Top 115 Spirits in the World for 2009” prezentat de „Spirit Journal”. Licoarea franceza ocupa locul 17 din cele 115 bauturi spirtoase strict selectionate si intrate in competitie.
La selectie au participat doar bauturile de 5 stele, „clasice”, rare si distinse, care reprezinta un etalon pentru categoria din care fac parte. Ierarhia bauturilor a fost realizata in urma unei analize atente, concentrata pe calitatea produsului, degustare si expertiza, realizata de criticul F. Paul Pacult.

Cafea Saga, full flavor aroma

Grupul de firme Supreme, producatorul marcilor Primola, Anidor si Novatini, lanseaza marca de cafea Saga. Aceasta este o cafea naturala 100%, proaspat prajita si macinata, ambalata in atmosfera protectoare. Saga este o cafea echilibrata, tare si revigoranta, destinata in principal consumului de dimineata. Este cafeaua care „te pune pe picioare” pentru o noua zi.
Produsul este sustinut prin actiuni de trade marketing si materiale de comunicare la punctul de vanzare si este distribuit de SDN Trading. Se prezinta in ambalaje de 100 g, la pretul recomandat de 2,8 lei.

Pepsi investeste peste 1 milion de euro intr-un suc pentru copii

Prigat, unul dintre jucatorii din categoria necarbonatatelor pe baza de fruct, si Itsy Bitsy, primul radio pentru copii si parinti din Europa, au lansat un produs destinat copiilor, Itsy Bitsy de la Prigat. Produsul marcheaza doua premiere: este primul suc lansat de Pri­gat pe piata produselor pentru copii si  prima decli­nare a marcii Itsy Bitsy la nive­lul produselor alimentare. Conform declaratiilor reprezentantilor companiei PepsiAmericas, produsul recent lansat, disponibil in magazine din luna iunie, este rezultatul unei investitii de peste 1 milion euro, suma in care se regaseste si costul campaniei de comunicare.
Sucul este produs din ingrediente naturale pe care parintii le includ adesea in alimentatia copiilor. Produsul este prezent sub forma de cinci arome: portocale si mandarine, piersici si biscuiti, zmeura, banane si miere, fructe exotice si morcov, struguri, sfecla rosie si miere.

Hochland intra pe piata de telemea de vaca la vrac

La mai putin de un an de la lansarea branzei telemea de vaca, Hochland isi face intrarea pe segmentul vracurilor, printr-o noua varianta de gramaj. Noua cutie de 15 kg con­tine mai multe bucati de aproximativ 400 g fiecare de branza telemea de vaca, pastrata in saramura.
„Piata de telemea de vaca vrac este foarte dinamica, pentru ca raspunde, de fapt, unui obicei de consum autohton extrem de raspandit, acela care le permite consumatorilor sa interactioneze cu produsul, sa il deguste, sa ii confirme gustul si calitatea. Noul nostru produs are scopul de a atinge tocmai aceasta piata de telemea neambalata, un segment strategic pentru aceasta categorie”, a declarat Dan Oprescu, director de marketing Hochland Romania. Produsul este distribuit in toate lanturile de magazine si in HoReCa. Pretul de vanzare recomandat la raft este de 23,41 lei (TVA inclus) / kg.

Formule noi de balsam pentru par

Schwarzkopf & Henkel a lansat in gama Gliss doua balsamuri-tratament express „leave-in” (fara clatire) pentru ingrijirea parului: „Deep Repair 19” si Liquid Silk. Gliss Deep Repair 19 repara firul de par, conferindu-i vigoare si elasticitate, iar spray-ul tratament Gliss Liquid Silk ii confera un efect  de stralucire.
Ambele produse se pot aplica atat pe parul uscat, cat si pe parul umed si nu necesita clatire. Pretul recomandat al fiecarui produs este 13,39 lei.

risipa alimentara legislatie actualizata de Guvern
Munch a salvat de la risipă trei milioane de pachete cu mâncare, la nivel de grup
Munch, aplicație care ajută la reducerea risipei alimentare, a atins un nou reper important: salvarea a trei milioane de pachete de mâncare de la...
Kaufland Pitesti
Kaufland, la al treilea magazin în Pitești
Kaufland România își extinde prezența la nivel național și deschide al treilea magazin din orașul Pitești. Prin această investiție,...