Volumul vanzarilor Rio Bucovina a crescut in 2013 cu aproape 5% | Progresiv
Imbuteliatorul de apa Rio Bucovina a obtinut o crestere a vanzarilor de 4,5% in volum, in perioada decembrie 2012 - noiembrie 2013 fata de perioada decembrie 2011 - noiembrie 2012, a anuntat compania.
Rio Bucovina a ajuns sa detina la finele anului trecut, in perioada octombrie -noiembrie 2013, o cota de 10,3 % din volumul de apa imbuteliata in Romania in retail, conform datelor furnizate de compania Nielsen, calculate pe baza datelor din Retail Index Service, pentru Total Retail Romania).
Dinamica segmentului de apa imbuteliata a avut un trend descendent in ultimul an, astfel ca piata de apa imbuteliata a scazut cu aproape 4% in 2013 fata de 2012.
Investitiile majore de peste cinci milioane de euro din anul 2013 in modernizarea capacitatii de productie, tehnologie si eficientizarea distributiei, precum si in dezvoltarea inovatiilor la nivel de produs au condus la consolidarea pozitiei in topul celor mai activi jucatori pe piata autohtona de profil din Romania.
”Anul 2013 a fost un an extrem de important pentru compania Rio Bucovina, iar obiectivele pe care ni le-am propus au fost atinse. 2013 a fost anul inovatiilor, lansarilor si cresterii volumelor de vanzari. Luna decembrie a culminat cu lansarea noului design al PET-ului de apa minerala naturala Bucovina” a declarat Razvan Iancau, directorul general al Rio Bucovina.
Planurile de consolidare si crestere ale companiei continua si in 2014, urmand tendintele pietei si obiceiurile consumatorilor.