Volumul vanzarilor Rio Bucovina a crescut in 2013 cu aproape 5% | Progresiv

Imbuteliatorul de apa Rio Bucovina a obtinut o crestere a vanzarilor de 4,5% in volum, in perioada decembrie 2012 - noiembrie 2013 fata de perioada decembrie 2011 - noiembrie 2012, a anuntat compania. Volumul vanzarilor Rio Bucovina a crescut in 2013 cu aproape 5%

Rio Bucovina a ajuns sa detina la finele anului trecut, in perioada octombrie -noiembrie 2013, o cota de 10,3 % din volumul de apa imbuteliata in Romania in retail, conform datelor furnizate de compania Nielsen, calculate pe baza datelor din Retail Index Service, pentru Total Retail Romania).

Dinamica segmentului de apa imbuteliata a avut un trend descendent in ultimul an, astfel ca piata de apa imbuteliata a scazut cu aproape 4% in 2013 fata de 2012.

Investitiile majore de peste cinci milioane de euro din anul 2013 in modernizarea capacitatii de productie, tehnologie si eficientizarea distributiei, precum si in dezvoltarea inovatiilor la nivel de produs au condus la consolidarea pozitiei in topul celor mai activi jucatori pe piata autohtona de profil din Romania.

”Anul 2013 a fost un an extrem de important pentru compania Rio Bucovina, iar obiectivele pe care ni le-am propus au fost atinse. 2013 a fost anul inovatiilor, lansarilor si cresterii volumelor de vanzari. Luna decembrie a culminat cu lansarea noului design al PET-ului de apa minerala naturala Bucovina” a declarat Razvan Iancau, directorul general al Rio Bucovina.

Planurile de consolidare si crestere ale companiei continua si in 2014, urmand tendintele pietei si obiceiurile consumatorilor.

Nestlé România. Pentru a îndeplini așteptările consumatorilor și a răspunde tendințelor globale de adoptare a unei alimentații echilibrate, Nestlé își revizuiește strategia de nutriție și introduce o nouă abordare “Bun pentru tine, bun pentru planetă” Vezi mai multe pe revista.progresiv.ro
Nestlé vrea să-și crească vânzările de produse mai nutritive cu peste 20 miliarde euro până în 2030
Nestlé și-a stabilit obiectivul de a crește vânzările produselor sale mai nutritive cu 20-25 de miliarde de franci elvețieni (echivalent cu...
Logo magazin Lidl, fatada de sticla a unei locatii Lidl Romania, discounter activ pe piata din Romania
Lidl își propune să ajungă la zero emisii (Net-Zero) până în 2050
Lidl se angajează să ajungă o companie cu zero emisii (Net-Zero), ca urmare a unor noi obiective în ceea ce privește protejarea mediului prin...
Perla Harghitei_Tecon project 002
Perla Harghitei investește 2,8 mil. euro într-o nouă clădire de birouri
Perla Harghitei, una dintre cele mai importante companii de îmbuteliere de apă minerală naturală din România, a alocat un buget de 2,8 milioane...
Arnaud Dussaix
Arnaud Dussaix se întoarce în Carrefour și preia conducerea Supeco
Arnaud Dussaix, cu o experiență vastă de peste două decenii pe piața de retail din sud-estul Europei, se întoarce în Carrefour România....
Genesis Biopartner statie biogaz Cordun Neamt
Genesis Biopartner a investit 17 milioane de euro într-o nouă stație de biogaz
Grupul Genesis Biopartner a inaugurat o nouă stație de biogaz în comuna Cordun, județul Neamț, după o investiție de aproximativ 17 milioane de...
Auchan Bradu 2
Auchan redeschide încă un magazin în Pitești după ce a finalizat modernizarea acestuia
După ce a dus conceptul de hiperstore la Pitești prin remodelarea locației din Găvana, Auchan anunță redeschiderea celui de-al doilea...