Unilever si Carrefour promoveaza un stil de viata sustenabil | Progresiv

Unilever South Central Europe si Carrefour Romania deruleaza, In perioada 30 august – 9 septembrie 2012, campania “Impreuna pentru o viata mai buna”, oferind cumparatorilor premii prin care acestia pot face mici schimbari pentru un stil de viata sustenabil. Unilever si Carrefour promoveaza un stil de viata sustenabil

Astfel, consumatorii care achizitioneaza 3 produse Unilever, In valoare de minim 30 lei, vor castiga pe loc premii pentru casa lor: temporizatoare de dus, filtre de apa limitatoare de consum, becuri economice si mii de produse Unilever. Mai mult, ei vor intra automat In tragerea la sorti pentru a castiga una dintre cele 10 biciclete Pegas.

Consumatorii care vor participa la aceasta promotie vor primi, In magazinele Carrefour, din partea echipelor Unilever, informatii despre ce Inseamna un stil de viata sustenabil si despre micile schimbari pe care le pot face acasa pentru a contribui la protejarea mediului si, In acelasi timp, pentru a face economii la bugetul familiei.

“Sustenabilitatea este In centrul strategiei noastre de business, din momentul In care procuram materiile prime, pana In momentul In care produsele noastre ajung la consumatori. Unilever este lider In domeniul sustenabilitatii la nivel mondial, iar prin actiunile si produsele noastre dorim sa Ii inspiram pe oameni sa adopte acele mici actiuni, mici gesturi zilnice care, adunate, reprezinta o schimbare semnificativa pentru mediu,” a declarat Iulia Boanca, Home Care Category Manager USCE.

Brandurile Unilever participante In promotie sunt: DERO, OMO, Coccolino, Cif , Domestos, Dove, Rexona, AXE, CLEAR, Brut, Signal, Impulse, Knorr, Delikat, Rama, Delma, BECEL, Hellmann’s , Lipton si noul brand recent lansat de Unilever In Romania, Radox.

Promotia se desfasoara In toate hypermarketurile Carrefour din Bucuresti.

Unilever, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata bunurilor de larg consum din Romania, este cunoscut pentru portofoliul sau de marci In care sunt incluse Dero, Omo, Cif, Domestos, Coccolino, Dove, Rexona, Axe, Clear, Signal, Delma, Rama, Becel, Delikat, Knorr, Hellmann’s, Algida, Lipton. Unilever este prezent In Romania din anul 1995. De atunci a investit aproape 125 milioane euro, fiind unul dintre cei mai importanti investitori.

Cirese romanesti_Freshful by eMAG
Interesul consumatorilor pentru fructele bio continuă să crească
Freshful, hipermarket 100% online, a înregistrat o creștere semnificativă a interesului pentru fructe și legume certificate ecologic, raportând...
analiza sierra quadrant blocaj financiar intarziere plata facturi
Studiu: 1 din 4 angajați români ia în calcul schimbarea locului de muncă
Lipsa siguranței psihologice și reziliența scăzută sunt factorii care pot sta la baza deciziei angajaților privind schimbarea locului de...
România, țara în care decalajul puterii de cumpărare se adâncește
Raportul calitate-preț, principalul motiv pentru schimbarea mărcii de alimente
Consumatorii își doresc să cumpere alimente care să corespundă cu valorile lor în materie de sănătate, confort și sustenabilitate, dar...
Tranzactie pe piata de curierat: Sameday preia Cargus, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Tranzacție pe piața de curierat: SAMEDAY achiziționează Cargus
SAMEDAY, compania românească de curierat, își continuă strategia de dezvoltare prin semnarea contractului de achiziție a Cargus. Achiziția...
Radu Savopol, 5 to go
Radu Savopol, 5 to go: La început am fost un one man show. Acolo a fost greșeala majoră
Multe din momentele de succes ale unui antreprenor sunt precedate deseori de încercări și nereușite. În cazul lui Radu Savopol, Cofondator al 5...
Danone Terapie digestiva, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Danone România lansează campania educațională Terapia Digestivă
Danone România lansează campania educațională Terapia Digestivă dedicată sănătății digestive. Inițiativa este susținută științific...