Tymbark intra pe o noua piata dupa preluarea unor marci si active Pan Group | Progresiv

Tymbark a preluat marcile de snacks, biscuiti si prajituri si activele de productie ale acestora de la compania Pan Group din Craiova. Tranzactia cuprinde brandurile de snacks Salatini si Capollini, precum si liniile de productie ale acestora. Tymbark intra pe o noua piata dupa preluarea unor marci si active Pan Group

„Tymbark Maspex Romania, parte a grupului Maspex Wadowice din Polonia, a semnat un contract privind achizitionarea unei parti din activele firmei Pan Group, achizitie ce faciliteaza abordarea de catre compania  poloneza a unor noi categorii de produse, cum ar fi: crackers, brezels, biscuiti sarati si rulade. La finalizarea tranzactiei, ce va avea loc dupa obtinerea aprobarii Consiliului Concurentei, compania Tymbark Maspex Romania va detine brand-urile Salatini, Capollini, Tismana, Rollini d’Oro  precum si liniile de fabricatie a acestor produse”, se arata intr-un comunicat al companiei.

Marcile Salatini si Capollini sunt printre cele mai vechi marci comerciale  pe piata snacks-urilor din Romania. Aceste marci se bucura de o constientizare ridicata (brand awareness) in randul consumatorilor – aproximativ 90% din consumatori cunosc marca Salatini, iar peste 80% brandul Capollini.

Piata de snacks-uri din Romania este dinamica  si are perspectiva, valoarea ei fiind estimata la aproape 200 milioane lei.

Tymbark Maspex Romania activeaza pe piata romaneasca din anul 1996. Compania este prezenta pe piata bauturilor racoritaore necarbonatate (Tzmbark, Ciao, Tedi), pe piata de cafea, ciocolata calda si ceai instant (La Festa, Ekland), precum si pe cea a pastelor fainoase (Arnos).

Logo magazin Lidl, fatada de sticla a unei locatii Lidl Romania, discounter activ pe piata din Romania
Lidl va extinde cu 20% ponderea alimentelor pe bază de plante disponibile în sortiment
Lidl își consolidează angajamentul în ceea ce privește alimentația conștientă printr-o aliniere și mai consecventă a gamei sale de produse...
Boardul de Sustenabilitate
Coca-Cola HBC România investește 200.000 euro într-un program național în zona sustenabilității
Coca-Cola HBC România, prin platforma #DupăNoi, alături de Federația Fundațiile Comunitare din România, lansează Boardul de Sustenabilitate,...
PENNY_Odorheiu Secuiesc
PENNY România relochează magazinul din Odorheiu Secuiesc
PENNY România marchează începutul anului 2025 prin relocarea magazinului din Odorheiu Secuiesc într-un spațiu extins, situat pe strada...
La Cocoș intră pe piața din Brașov
La Cocoș investește 6 mil. euro în cel de-al patrulea magazin
La Cocoș, unul dintre cele mai dinamice lanțuri de hipermarketuri din România, va inaugura pe 24 ianuarie cel de-al patrulea magazin, în urma...
Belgin Bactali_CEO Cargus
CFO-ul Cargus, numit la conducerea companiei
Cargus, unul dintre cei mai importanți jucători din industria de curierat din România, anunță numirea lui Belgin Bactali la conducerea...
VIZUAL PARTENERI MEDIA re:Focus on Retail, eCommerce, Couriers & Logistics 2025
re:Focus on Retail, eCommerce, Couriers & Logistics 2025 – Primul eveniment al anului pentru profesioniștii din retail, curierat și logistică
Business Review anunță organizarea celei de-a opta ediții a evenimentului re:Focus on Retail, eCommerce, Couriers & Logistics, care va avea...