Tymbark intra pe o noua piata dupa preluarea unor marci si active Pan Group | Progresiv
Tymbark a preluat marcile de snacks, biscuiti si prajituri si activele de productie ale acestora de la compania Pan Group din Craiova. Tranzactia cuprinde brandurile de snacks Salatini si Capollini, precum si liniile de productie ale acestora.
„Tymbark Maspex Romania, parte a grupului Maspex Wadowice din Polonia, a semnat un contract privind achizitionarea unei parti din activele firmei Pan Group, achizitie ce faciliteaza abordarea de catre compania poloneza a unor noi categorii de produse, cum ar fi: crackers, brezels, biscuiti sarati si rulade. La finalizarea tranzactiei, ce va avea loc dupa obtinerea aprobarii Consiliului Concurentei, compania Tymbark Maspex Romania va detine brand-urile Salatini, Capollini, Tismana, Rollini d’Oro precum si liniile de fabricatie a acestor produse”, se arata intr-un comunicat al companiei.
Marcile Salatini si Capollini sunt printre cele mai vechi marci comerciale pe piata snacks-urilor din Romania. Aceste marci se bucura de o constientizare ridicata (brand awareness) in randul consumatorilor – aproximativ 90% din consumatori cunosc marca Salatini, iar peste 80% brandul Capollini.
Piata de snacks-uri din Romania este dinamica si are perspectiva, valoarea ei fiind estimata la aproape 200 milioane lei.
Tymbark Maspex Romania activeaza pe piata romaneasca din anul 1996. Compania este prezenta pe piata bauturilor racoritaore necarbonatate (Tzmbark, Ciao, Tedi), pe piata de cafea, ciocolata calda si ceai instant (La Festa, Ekland), precum si pe cea a pastelor fainoase (Arnos).