Transilvania Nuts buys Nutribon and Yoli brands | Progresiv

Transilvania Nuts, the company owned by Levente Bara and Alexandru Chiric, specialized in the walnut kernel processing, took over the production and distribution of the Nutribon and Yoli brands under which dried berries and nuts and packaged dried fruits are made. Transilvania Nuts buys Nutribon and Yoli brands

"We want to expand our presence in this area and be present in all major modern retail chains. It is a category with a huge and growing potential. Moreover, we want to grow in the direction of organic products", said Alexandru Chiric, General Manager and Associate of Transilvania Nuts, for Progresiv.

The Nutribon brand belonged to Ram Servicii, owned by Ioan Gherasim and Mircea Ioan Hategan, and is currently distributed in Mega Image, Carrefour and dm chains, as well as in pharmacies and gas stations. Both brands will be produced in the new plant that Transilvania Nuts will inaugurate in May in Ciugud, Alba County, which amounted to an investment of 4.2 million euros.

According to Alexandru Chiric, this transaction will generate a plus of 1.5 million lei (approximately 330,000 euros) in the turnover this year, estimated at 8.2 million euros. Transilvania Nuts ended 2017 with a turnover of 7.14 million euros.

1200 x 750 Visual_IBM_watsonx
Inteligența artificială la scară enterprise: watsonx, soluția completă de la IBM
Inteligența artificială redefinește rapid modul în care companiile își conduc operațiunile, iar organizațiile care adoptă strategic această...
Raftul cu Bunatati Locale pune bunatatile autentice romanesti la raft, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Profi duce „Raftul cu Bunătăți Locale” la Brașov
Profi a deschis oficial Raftul cu Bunătăți Locale în magazine selectate din județul Brașov, oferind producătorilor locali posibilitatea să...
Alin Serban Wolt Romania
Alin Șerban, Wolt: Prima lună în România ne-a confirmat potențialul uriaș al pieței
Cu o extindere treptată în întreaga țară, care s-a desfășurat pe parcursul lunii mai, Wolt a înregistrat o cerere neașteptat de mare din...
FEPRA oferă 10% din acțiuni angajaților prin programul ESOP
Grupul FEPRA oferă 10% din acțiuni angajaților prin programul ESOP
FEPRA, grup cu capital 100% românesc în domeniul managementul deșeurilor și a economiei circulare, anunță lansarea programului ESOP (Employee...
Voluntari_PG_Landscape
Procter & Gamble și Act for Tomorrow, o nouă ediție a campaniei Este Casa Noastră
Procter & Gamble și Act for Tomorrow au lansat o nouă ediție a campaniei Este Casa Noastră. Acțiunea de colectare a deșeurilor din natură...
Froo ajunge la 100 de magazine in Romania. detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Froo, 100 de magazine în 12 luni de la intrarea pe piață
Froo, formatul modern de proximitate dezvoltat de Grupul Zabka, a deschis cel de-al 100-lea magazin în România, la doar 12 luni de la intrarea pe...