Tedi a lansat "Valiza cu surprize" | Progresiv

Tymbark Maspex Romania a lansat oficial la data de 9 decembrie 2009 o campanie dedicata sucurilor Tedi – „Valiza cu surprize”. Campania se deruleaza in perioada 1 decembrie 2009 - 28 februarie 2010 iar la promotie participa sticlele Tedi la gramaje de 330 ml si 750 ml. Tedi a lansat

Produsele cu etichete promotionale au tiparite pe verso coduri unice si regulamentul campaniei. Consumatorii se pot inscrie in concurs prin doua canale de participare: prin trimiterea unui sms ce contine codul unic de pe eticheta sau prin inregistrarea pe website-ul dedicat promotiei, www.valizacusurprize.ro .

Pe langa premiile saptamanale constand in papusi muzicale Cleopatra Stratan sau agentii G-Force, participantii pot castiga marele premiu, o excursie pentru toata familia in Europa Park cu bani de buzunar asigurati. Excursia va fi oferita pe 15 martie 2010 in urma unei trageri la sorti.

Tedi este o marca a companiei Tymbark Maspex Romania ce a aparut pe piata din Romania in 2001. Sucul, pozitionat drept un produs special conceput pentru copii, se prezinta sub forma unui piure de morcovi si fructe, bogat in vitamine si fara conservanti.

Grupul polonez Maspex exista pe piata de 18 ani si are filiale dezvoltate in opt tari din Centrul si SE Europei. Compania este prezenta in Romania din anul 1996, fiind cunoscuta pana in anul 2006 sub denumirea de La Festa. Prima fabrica a companiei a fost deschisa la Popesti-Leordeni, langa Bucuresti, iar din 2001 intreaga activitate a Tymbark Maspex Romania se desfasoara la Valenii de Munte.

Conform oficialilor companiei, in al doilea trimestru din anul 2010, compania va inaugura o noua unitate de procesare, intreaga investitie ridicandu-se la 4,5 milioane de euro. 

Mihaita Stoian Director Executiv Adjunct Magazine DIANA, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Retailerul Magazine DIANA își consolidează echipa de top management
Magazine DIANA, unul dintre cei mai importanți jucători independenți din piața locală de retail, l-a numit pe Mihăiță Stoian în funcția de...
Nicoleta Scarlat_Director de Vanzari Eisberg Romania, detalii despre evolutia companiei in 2024 pe www.revistaprogresiv.ro
Eisberg România a depășit pragul de afaceri de 100 milioane lei în 2024
Eisberg România, lider în producția de salate preambalate, a încheiat anul 2024 cu o creștere de 18% atât în volumul de produse vândute, cât...
optimism oameni de afaceri studiu EY global
Directorii generali, optimiști în privința perspectivelor de creștere în 2025
Directorii generali din lume se declară optimiști în privința creșterii în 2025, în pofida complexelor provocări geopolitice și...
România, al doilea cel mai mare beneficiar de noi proiecte de retail din Europa Centrală și de Est
Retailul modern din România, în plină expansiune
Piața de retail modern din România continuă să se extindă, contrar tendințelor de încetinire economică, susținută de un consum în...
Nedelcu Tudor Penny expansiune retea magazine discounter. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Tudor Nedelcu, Team Leader Expansiune la PENNY România, despre planurile de extindere ale rețelei
Cu peste 400 de magazine deschise la nivel național, PENNY continuă să fie unul dintre cei mai activi retaileri din România. Tudor Nedelcu, Team...
schimbari in echipa de achizitii a Kaufland international
Schimbări în echipa internațională de achiziții a retailerului Kaufland
Retailerul german Kaufland, parte a grupului Schwarz, va separa începând cu data de 1 martie diviziile de vânzări și achiziții la nivelul...