Studiu Maggi: „Ceapa, cartofii si carnea de pui sunt ingredientele vedeta la romani” | Progresiv

Potrivit unui studiu comandat de Maggi si efectuat de Research International legat de obiceiurile alimentare in Romania, ceapa uscata este nelipsita de la masa romanilor. 36% dintre romani afirma ca ceapa este principalul ingredient atat la masa de pranz, cat si la cina. Studiu Maggi: „Ceapa, cartofii si carnea de pui sunt ingredientele vedeta la romani”

In competitie cu ceapa, dar fara sa devina o „amenintare” reala pentru aceasta, in topul principalelor ingrediente consumate de romani se mai afla cartofii, cu 29%, si, poate surprinzator pentru unii, morcovii, cu 22%. Desi suntem recunoscuti ca fiind un popor ce consuma preponderent mancaruri traditionale pe baza de carne de porc, romanii declara ca sunt mari amatori de carne de pui sau gaina, astfel ca 22% dintre mancarurile gatite pentru pranz si cina contin acest tip de carne. De asemenea, principalul fel de mancare gatita consumat de romani ramane ciorba, fie ca este doar din legume sau contine si carne.

Topul ingredientelor folosite pentru prepararea meselor de pranz si cina nu se schimba semnificativ nici in familiile cu copii. Iar alaturi de produsele deja mentionate, un loc important il ocupa pastele fainoase.

Desi, in general, romanii considera ca adopta un stil de viata sanatos, doar 62% dintre acestia servesc micul dejun, in timp ce 38% sar peste prima masa a zilei.


Studiul a fost comandat de Maggi si efectuat de Research International la nivel national in perioada februarie - martie 2009, pe un esantion de 806 persoane, cu varste cuprinse intre 20-64 ani.

Prezent in peste 60 de tari din intreaga lume, Maggi este unul dintre cele mai importante branduri culinare din Romania si face parte din portofoliul Nestlé, lider mondial in industria alimentara. In Romania, marca Maggi este prezenta prin Maggi Secretul Gustului, Maggi Bors, Mustar Maggi Moments, Maggi Supe standard si instant, Maggi Cuburi si Maggi Ideea Zilei. 

Nestle anunt performanta financiara 2024, foto Silvia Sticlea detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Nestlé România, „creștere sănătoasă” în 2024
Nestlé România a continuat trendul de creștere și a încheiat anul 2024 cu o creștere organică de 4,5% la nivelul cifrei de afaceri, peste...
Exonia investește 1,7 mil. euro într-o nouă fabrică de hârtie cerată, prima de acest fel din estul Europei. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Exonia investește 1,7 mil. euro într-o fabrică de hârtie cerată
Grupul Exonia, unul dintre principalii jucători din industria ambalajelor din România, a investit aproximativ 1,75 milioane de euro într-o...
Lidl inaugurează un nou magazin în județul Brașov. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Lidl inaugurează un nou magazin în județul Brașov
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în Hărman, județul Brașov. Noul magazin Lidl din comuna Hărman,...
Angajatorii încep să pregătească terenul pentru transparentizarea pieței salariilor. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Angajatorii încep să pregătească terenul pentru transparentizarea pieței salariilor
Cu mai puțin de un an și jumătate înainte ca piața salariilor să devină în mod oficial transparentizată, angajatorii încep să se...
fatada magazin Profi, lant de retail preluat de Ahold Delhaize. Detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Noul proprietar Profi alocă 150 mil. euro pentru expansiunea rețelei în 2025
Ahold Delhaize, noul proprietar Profi, a bugetat investiții de 150 de milioane de euro pentru dezvoltarea rețelei Profi pe piața din România....
Piața locală de fuziuni și achiziții, perspective de redresare pe termen scurt
Cornelia Bumbăcea, PwC România: În 2025, ne așteptăm să avem din nou măcar un megadeal pe piața locală de M&A
Piața de fuziuni și achiziții din România a înregistrat anul trecut 239 de tranzacții anunțate, cu o valoare totală estimată de 5,9 miliarde...