Studiu Maggi: „Ceapa, cartofii si carnea de pui sunt ingredientele vedeta la romani” | Progresiv

Potrivit unui studiu comandat de Maggi si efectuat de Research International legat de obiceiurile alimentare in Romania, ceapa uscata este nelipsita de la masa romanilor. 36% dintre romani afirma ca ceapa este principalul ingredient atat la masa de pranz, cat si la cina. Studiu Maggi: „Ceapa, cartofii si carnea de pui sunt ingredientele vedeta la romani”

In competitie cu ceapa, dar fara sa devina o „amenintare” reala pentru aceasta, in topul principalelor ingrediente consumate de romani se mai afla cartofii, cu 29%, si, poate surprinzator pentru unii, morcovii, cu 22%. Desi suntem recunoscuti ca fiind un popor ce consuma preponderent mancaruri traditionale pe baza de carne de porc, romanii declara ca sunt mari amatori de carne de pui sau gaina, astfel ca 22% dintre mancarurile gatite pentru pranz si cina contin acest tip de carne. De asemenea, principalul fel de mancare gatita consumat de romani ramane ciorba, fie ca este doar din legume sau contine si carne.

Topul ingredientelor folosite pentru prepararea meselor de pranz si cina nu se schimba semnificativ nici in familiile cu copii. Iar alaturi de produsele deja mentionate, un loc important il ocupa pastele fainoase.

Desi, in general, romanii considera ca adopta un stil de viata sanatos, doar 62% dintre acestia servesc micul dejun, in timp ce 38% sar peste prima masa a zilei.


Studiul a fost comandat de Maggi si efectuat de Research International la nivel national in perioada februarie - martie 2009, pe un esantion de 806 persoane, cu varste cuprinse intre 20-64 ani.

Prezent in peste 60 de tari din intreaga lume, Maggi este unul dintre cele mai importante branduri culinare din Romania si face parte din portofoliul Nestlé, lider mondial in industria alimentara. In Romania, marca Maggi este prezenta prin Maggi Secretul Gustului, Maggi Bors, Mustar Maggi Moments, Maggi Supe standard si instant, Maggi Cuburi si Maggi Ideea Zilei. 

Cum s-a schimbat raportul de forte in marci private si branduri
Cum s-a schimbat raportul de forțe dintre mărcile private și branduri
Dacă perioada de pandemie și majorările continue de preț au făcut din mărcile private un câștigător la nivelul pieței bunurilor de larg...
Magazin Specializat Bacania La Stan, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Băcănia La Stan, un concept în care produsele sunt selectate „ca la carte”
După ce timp de 21 de ani a activat exclusiv în domeniul imobiliar, Cornel Stan deschidea anul trecut o afacere complet diferită – o băcănie...
Analiza categoria de iaurt, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Teoria pașilor atent calculați în categoria de iaurt
Deși complicat, impredictibil, cu modificări legislative și fiscale, 2024 a fost anul care a inversat trendul în piața de iaurt, vânzările...
cos de cumparaturi gol analiza inflatie
Românii în fața inflației: 46% consideră că ceea ce cumpără în prezent este strict necesar
Inflația ridicată i-a determinat pe români să prioritizeze cheltuielile pentru acoperirea nevoilor de bază. Astfel, 46% dintre ei sunt de acord,...
Bestjobs: Tinerii iau cu asalt piața muncii. Peste 50% dintre aplicări vin de la candidații sub 35 de ani. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Tinerii iau cu asalt piața muncii. Peste 50% dintre aplicări vin de la candidații sub 35 de ani
În primele 3 luni din 2025, piața muncii din România a încetinit comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent. Incertitudinile economice,...
pret oua avertisment consiliul concurentei
Avertismentul Consiliului Concurenței: Anunțarea unor majorări de prețuri poate încălca Legea Concurenței
Consiliul Concurenței atrage atenția că fiecare companie trebuie să își stabilească independent politica comercială, iar anticiparea unui...