Stalinskaya a lansat "sticla" de aproape 2 m si ambalaje tip blistere | Progresiv

Grupul Prodal, detinatorul marcilor Stalinskaya si Wembley Dry Gin, a lansat noi modalitati de prezentare si de ambalare a produselor sale. In supermarket-urile si magazinele mari de cartier care comercializeaza vodca Stalinskaya, cumparatorii vor putea achizitiona sticlele de vodca direct dintr-un stand de prezentare cu o inaltime de aproape 2 metri ce reproduce fidel sticla de bautura. „Sticlele” cu Stalinskaya sunt amplasate langa casele de marcat sau in zona rafturilor de bauturi. Stalinskaya a lansat

Alaturi de vitrinele sub forma de sticla, Grupul Prodal a introdus o serie de noutati in ceea ce priveste ambalajul bauturilor spirtoase pe care le comercializeaza. In primul rand, Wembley Dry Gin a fost lansat in sticle cu capacitatea de 0,2 litri, alaturandu-se astfel vodcii Stalinskaya si celorlalte produse comercializate in ambalaje cu acest volum. Lansarea Wembley in sticle cu o capacitate redusa (0,2 litri) urmareste cresterea continua a cotei sale de piata si in anul 2010, stimuland o data in plus consumatorii sa testeze produsul si sa ii poata cunoaste calitatea ireprosabila“, a precizat Florin Radulescu, directorul general al Grupului Prodal.

Ultima noutate in ceea ce priveste prezentarea produselor Grupului Prodal este introducerea ambalarii in blister pentru produsele de 0,2 litri: bauturile astfel ambalate sunt prezentate in rafturi speciale, amplasate in supermarket-uri si magazinele mari de cartier, langa casele de marcat sau in apropierea rafturilor de bauturi. „Aceasta forma de prezentare ofera cumparatorilor doua beneficii majore: produsele la 0,2 litri beneficiaza de informatii legate de produs pe partea din spatele ambalajului de prezentare si, in plus, sunt mai usor si mai sigur de manevrat, avand in vedere faptul ca sticlele au dimensiuni reduse. In al doilea rand, ambalarea in blistere avantajeaza comerciantii intrucat produsele au propriul spatiu de expunere, iar depozitarea este mult mai facila si mai sigura”, a explicat directorul general al Grupului Prodal.

Compania Prodal `94, detinuta de actionari romani, face parte din Grupul Prodal, unul dintre cei mai importanti producatori si distribuitori de bauturi alcoolice din Romania si din regiune. Prodal detine doua branduri lideri de piata pe categoriile lor – Vodca Stalinskaya (37% cota de piata din  valoare) si, respectiv, Wembley Dry Gin (47% cota de piata din valoare), conform studiilor realizate de  ACNieslen.

 

VISA lanseaza ePosibil, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Visa lansează un program național pentru accelerarea plăților electronice
Visa, lider mondial în domeniul plăților digitale, lansează în România programul ePOSibil, o inițiativă dedicată digitalizării și...
Sufocați de taxe, 60% dintre micii antreprenori din România iau măsuri dure de reducere a costurilor. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Sufocați de taxe, 60% dintre micii antreprenori din România iau măsuri dure de reducere a costurilor
Valul de majorări fiscale din 2025 afectează puternic IMM-urile din România. Mai exact, 60% dintre micii antreprenori susțin că sunt „foarte...
Melania Damian, SLooP: Este foarte greu în prezent, indiferent de geografia în care te afli, să dezvolți un brand puternic. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Melania Damian, SLooP: Este foarte greu în prezent să dezvolți un brand puternic
Consumatorii nu erau pregătiți în urmă cu 12 ani de un produs precum SLooP, însă tocmai aceasta a fost oportunitatea pentru brandul de smutiuri...
Preluarea magazinelor La Cocoș de către proprietarul Kaufland, sub lupa Consiliului Concurenței. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Preluarea magazinelor La Cocoș de către proprietarul Kaufland, sub lupa Consiliului Concurenței 
Consiliul Concurenței analizează tranzacția prin care grupul Schwarz intenționează să preia magazinele La Cocoș, dar și tranzacțiile prin...
TIPLOG și-a bugetat o creștere a afacerilor cu 36% în acest an. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
TIPLOG și-a bugetat o creștere a afacerilor cu 36% în acest an
TIPLOG, companie antreprenorială de tipar și logistică, și-a bugetat pentru 2025 o cifră de afaceri de 31 de milioane de lei (6,2 mil. euro),...
Introducerea accizei pe vinul liniștit pune presiune pe producătorii locali și crește riscul de falimente. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Introducerea accizei pe vinul liniștit pune presiune pe producătorii locali și crește riscul de falimente
România este un producător tradițional de vin cu zeci de mii de mici viticultori și crame artizanale, iar introducerea unei accize pe vinul...