Stalinskaya, crestere la 37% a cotei de piata in 2009 | Progresiv

Conform studiilor de piata realizate de AC Nielsen, Vodka Stalinskaya a marcat, in 2009, cresterea pana la 37% a cotei de piata. De la lansarea sa in 1996 si pana in prezent, cota de piata a vodcii Stalinskaya a crescut in fiecare an, chiar si in anul curent, de criza economica. Stalinskaya, crestere la 37% a cotei de piata in 2009

In ultimii ani, cota valorica de piata a vodcii Stalinskaya a crescut de la 34% in 2007 la 36% in 2008 si, respectiv, la 37% in prezent. In ceea ce priveste volumul vandut, Stalinskaya a inregistrat cresteri anuale si mai semnificative, respectiv de la 26% in 2006, la 28% in 2007, 31% in 2008 si 32% in prezent.

Stalinskaya a crescut ca si cota de piata atat pe segmentul de retail, cat si in ceea ce priveste consumul in restaurante, baruri, cluburi etc (segmentul HoReCa). „Pe retail, Stalinskaya si-a mentinut pozitia de lider de piata si a crescut ca volum de la 25% cota de piata in 2008 la 26% in prezent, ramanand constanta ca si valoare. In ceea ce priveste HoReCa, cota de piata a vodcii Stalinskaya a crescut ca volum de la 39% anul trecut la 40% in momentul de fata, iar ca valoare – de la 41% la 43%”, afirma reprezentantii companiei. 

Pe viitor, mai ales ca urmeaza perioada Sarbatorilor de Iarna, reprezentantii companiei se asteapta la o crestere a vanzarilor si implicit la majorarea cotei de piata. Cu toate ca in 2010 preturile vor creste ca urmare a calcularii accizelor la un curs valutar superior, reprezentantii companiei mizeaza in continuare pe o crestere a cotei de piata a produsului Stalinskaya. 

Compania Prodal `94, detinuta de actionari romani, face parte din Grupul Prodal, unul dintre cei mai importanti producatori si distribuitori de bauturi alcoolice din Romania si din regiune. Prodal detine doua branduri lideri de piata pe categoriile lor – Vodca Stalinskaya (37% cota de piata din  valoare) si, respectiv, Wembley Dry Gin (47% cota de piata din valoare), conform studiilor realizate de  ACNieslen.
Bauturile alcoolice premium reprezinta cea mai importanta categorie de produse din portofoliul Prodal, dar compania acopera si segmentele medium si low.

inflatie evoluție prețuri alimente INS
Alimentele, cu peste 3% mai scumpe după primele opt luni din acest an
Deși rata inflației a încetinit în luna august față de iulie, alimentele continuă să coste mai mult de la o lună la alta, potrivit datelor...
LaDoiPași Extra concept nou de proximitate ce aparține Metro România
Metro își consolidează poziția în retailul de proximitate cu noul concept LaDoiPași Extra
Metro România, cel mai mare wholesaler la nivel local, accelerează investițiile pe segmentul de proximitate, propunând un concept nou, LaDoiPași...
roboti industriali MiR sectorul food & beverages automatizare depozit paul olariu. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Paul Olariu, MiR: Observăm interes pentru roboții capabili să ridice 1,2 tone
Companiile de producție din zona de alimente și băuturi (food & beverages) sunt tot mai interesate de a lucra cu roboți care pot ridica...
Alex Slujitoru si Emanuel Bondalici Reff Asociatii
O nouă amnistie fiscală pentru persoane fizice și juridice. Ce datorii se șterg și în ce condiții? 
Contribuabilii români, persoane fizice și juridice, cu restanțe la plata obligațiilor către stat pot beneficia de o nouă amnistie fiscală,...
Glovo Back to School
Glovo: Românii au comandat cu 75% mai multe rechizite școlare față de 2023
Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de produse, a înregistrat o creștere a comenzilor de rechizite de 75% prin...
Strămoșia băcănie Suceava
Strămoșia, băcănia care îmbracă tradiționalul în haine moderne
Imaginați-vă un loc în care se întâlnesc produse alimentare „curate”, tradițiile din Bucovina și transpa­rența pe care o căutăm cu...