Rezultatele Henkel in trimestrul trei 2009 | Progresiv

In cel de-al treilea trimestru al anului 2009, Henkel a generat vanzari de 3.485 milioane euro. Rezultatul reprezinta o scadere de 7,3 procente comparativ cu rezultatul din perioada similara a anului trecut. Rezultatele Henkel in trimestrul trei 2009

In termeni organici, dupa ajustari in functie de cursul de schimb si achizitii/lichidari, vanzarile au crescut fata de primele doua trimestre ale anului, situandu-se cu doar 2,5 procente sub nivelul trimestrului trei al anului 2008.

Totusi, cele trei divizii ale companiei au avut performante diferite. Astfel, divizia Detergenti & Produse pentru ingrijirea locuinteia inregistrat, din nou, performante foarte bune, raportand o crestere organica a vanzarilor de 2,4 procente. Cresterea organica a fost generata de regiunile in crestere,  Europa de Est, Africa/Middle East si America Latina care, in anumite cazuri, au raportat chiar cresteri de ordinul a doua cifre.

Segmentul Detergent de rufe a inregistrat cea mai buna performanta, cu o adevarata explozie a vanzarilor in Europa de Est si Africa/Middle East. La baza aceastei performante stau lansarile de produse noi, precum Persil ActicPower si Persil Cold Active. In SUA, inovatia Henkel, Purex 3-in-1, a inregistrat noi succese. Segmentul Ingrijirea locuintei a inregistrat, de asemenea, performante deosebite, regiunile in crestere - Europa de Est si Africa/Middle East - fiind motoarele acestei cresteri. Cea mai buna performanta din cadrul acestui segment au inregistrat-o marcile de detergent de vase - Pur, Prill.

Divizia Produse cosmetice/de toaleta a raportat o crestere organica a vanzarilor de 3,7 procente, depasind ritmul de crestere din primele doua trimestre ale anului. In conditiile scaderii economice, performanta diviziei este importanta, de subliniat fiind contributia regiunilor in crestere, Europa de Est, Asia-Pacific si America Latina.

Datorita scaderii cererii din partea marilor clienti industriali, divizia Adezivi Tehnologii a inregistrat o scadere a vanzarilor de 7,6 procente. Insa, in comparatie cu trimestrul doi, aceasta s-a redus la jumatate.

Compania Henkel se asteapta ca in urmatoarele trei luni, diviziile sale care activeaza pe piata bunurilor de larg consum sa continue evolutia pozitiva din primele noua luni ale anului-nu intr-un ritm accelerat insa. In ceea ce priveste divizia Adezivi Tehnologii, compania Henkel anticipeaza o dezvoltare mai buna decat in primele noua luni ale anului 2009.

 

optimism oameni de afaceri studiu EY global
Directorii generali, optimiști în privința perspectivelor de creștere în 2025
Directorii generali din lume se declară optimiști în privința creșterii în 2025, în pofida complexelor provocări geopolitice și...
România, al doilea cel mai mare beneficiar de noi proiecte de retail din Europa Centrală și de Est
Retailul modern din România, în plină expansiune
Piața de retail modern din România continuă să se extindă, contrar tendințelor de încetinire economică, susținută de un consum în...
Nedelcu Tudor Penny expansiune retea magazine discounter. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Tudor Nedelcu, Team Leader Expansiune la PENNY România, despre planurile de extindere ale rețelei
Cu peste 400 de magazine deschise la nivel național, PENNY continuă să fie unul dintre cei mai activi retaileri din România. Tudor Nedelcu, Team...
schimbari in echipa de achizitii a Kaufland international
Schimbări în echipa internațională de achiziții a retailerului Kaufland
Retailerul german Kaufland, parte a grupului Schwarz, va separa începând cu data de 1 martie diviziile de vânzări și achiziții la nivelul...