RC Cola vine in Romania | Progresiv

Numarul trei pe piata de cola la nivel mondial, Royal Crown Cola (RC) intra incepand cu aceasta luna pe piata romaneasca. Lansarea oficiala a avut loc pe data de 4 iulie, Ziua Nationala a Statelor Unite ale Americii. RC Cola vine in Romania

Investitia in pozitionarea produsului pe piata autohtona se ridica la 2 milioane de euro, in primii trei ani. "Intentionam sa plasam produsul pe piata din Romania alaturi de brandurile mari existente deja. Astfel, ne-am propus ca in primul an al dezvoltarii sa aducem produsul in 15000 de magazine la nivel national. Avantajul competitiv al RC Cola este faptul ca in Romania bautura are aceeasi calitate si acelasi gust ca in toate cele 60 de tari in care este prezenta la nivel mondial, la preturi cu 10-15% sub produsele Coke si Pepsi de pe piata din Romania", declara Francis Lamprea, General Manager, RC Cola International.

RC Cola a pornit pe piata din Statele Unite din 1905, dezvoltandu-se la nivel international, in prezent existand in portofoliul companiei noua branduri de bauturi racoritoare. RC acopera si zona de "diet", "0 sugar", iar printre cele mai cunoscute  marci non-cola din portofoliul RC sunt Kick sau Upper10. 

 "In Romania ne vom concentra pentru inceput pe brandul RC Cola, urmand a ne dezvolta portofoliul si pe alte categorii de bauturi racoritoare", adauga Francis Lamprea. Strategia de pozitionare a RC Cola se bazeaza pe trei principii structurale: originalitate si unicitatea gustului la nivel mondial, o abordare "calda" a consumatorului de cola la nivel autohoton din punct de vedere al mesajelor de marketing si pretul competitiv de intrare in piata (aproximativ 15% sub liderul de piata).

RC Cola va fi distribuita in Romania prin compania GoodBev, care isi propune sa pozitioneze pe piata din Romania branduri de food&beverages de succes la nivel international, necunoscute inca de consumatorul roman. Alte branduri dezvoltate in prezent in tara noastra de catre GoodBev sunt energizantul Boost Energy din Marea Britanie si Jaffa Juice.

 

ghiozdan rechizite inceperea scolii
eMAG: Clienții plătesc aproximativ 400 de lei pentru un ghiozdan complet echipat
În pragul noului an școlar cele mai căutate articole devin rechizitele, încălțămintea, dar și accesoriile precum ceasurile inteligente cu...
paco supermarkets inaugurare magazin paunesti, vrancea
Paco Supermarkets își extinde prezența în mediul rural din Vrancea
Paco Supermarkets continuă investițiile în expansiune și a inaugurat în începutul lunii septembrie magazinul cu numărul 18, în comuna...
Cristian Salceanu
Cristian Sălceanu pleacă de la conducerea Sezamo
Supermarketul online Sezamo anunță plecarea lui Cristian Sălceanu din funcția de Country Director. Cristian Sălceanu, care preluase conducerea...
ordin ANPC de combatere a fenomenului de shrinkflation
Retailerii, obligați să marcheze la raft produsele cu gramaj redus și preț neschimbat
Un ordin al președintelui ANPC reglementează situația în care gramajul produselor este redus astfel încât prețul să fie menținut la fel....
Auchan Exigent Plaza deschidere supermarket e mari dimensiuni
Auchan inaugurează un nou supermarket de mari dimensiuni în București
Auchan continuă strategia de dezvoltare pe segmentul de proximitate și a inaugurat un nou supermarket de mari dimensiuni în Capială, ajungând...
Borsec cel mai iubit brand romanesc
Borsec, votat pentru a zecea oară „cel mai puternic brand românesc”
Borsec este liderul brandurilor românești, pentru a zecea oară, potrivit studiului BrandRo, realizat de Unlock Research. Studiul măsoară puterea...