Promotii/Campanii/Lansari | Progresiv
Müller intra pe segmentul de lapte
Müller Dairy Romania si-a extins portofoliul pe categoria lapte prin lansarea produsului „Lapte din Alpi”, primul sortiment de lapte din istoria companiei sub brandul Müller. „Aceasta lansare este o declaratie ca noi avem incredere in piata din Romania, iar targetul nostru este ca, pana la sfarsitul lui 2010, sa ajungem in top trei producatori de lapte”, a declarat Tzafrir Granat, Vicepresedinte Marketing, Müller Dairy Romania.
Müller „Lapte din Alpi” este produs in Germania si este disponibil in ambalaj UHT de 1 litru, in doua sortimente: cu 1,5% si respectiv 3,5% continut de grasime. Produsul este pozitionat pe segmentul premium si va avea la raft un pret de 4 – 4,5 lei.
Piata laptelui, estimata la peste 175.000 mii lei, se imparte in trei categorii UHT (ultra high temperature), ESL (extended shelf life) si punga, iar fiecare segment detine o treime din total, cu o tendinta de crestere pentru produsele de tip UHT.
Segmementul UHT realizeaza un volum de cca. 40 de milioane de litri si o valoare de 160 milioane lei, la un pret mediu de raft per litru de 4 lei. Principalii producatori din segment sunt Lactalis, prin brandul LaDorna ce detine o cota de piata de 36%, Albalact, cu Fulga (19%) si FrieslandCampina, cu Milli (11%). Müller „Lapte din Alpi” este deja prezent in magazinele traditionale, urmand ca pana la sfarsitul anului sa fie prezent si in marile retele de retail.
Pentru 2010 Müller a programat „lansari la fiecare doua – trei luni, pe categorii pe care nu suntem prezenti in acest moment”, a precizat Granat.
Surprizele iernii de la Apetito Kidiboo
Portofoliul Apetito Kidiboo a fost imbogatit cu doua noi produse: Kidiboo lollipops – snack din branzica dulce, pe un blat cu figurina, si Kidiboo Prima Krup – snack din crema de branza topita cu sticksuri crocante.
Apetito Kidiboo Lollipop este disponibil in ambalaj de 100 g, 5 buc/cutie, iar Apetito Kidiboo Prima Krup, in ambalaj de 45 g (25 g crema de branza topita si 20 g sticksuri). Distribuitorii celor doua produse sunt companiile Casa Mediterana si Nordic Import.
Campanie Ursus despre ambitia de a progresa
Ursus deruleaza o noua campanie de promovare, sub semnul ambitiei. „Ursus inseamna ambitie, progres, energia si puterea de a depasi obstacolele care stau intre tine si visul tau.
Acestea sunt lucrurile pe care vrem sa le retina consumatorii atunci cand se gandesc la Ursus. Pornind de aici si construind pe mostenirea de brand (Ursus - Regele Berii in Romania), mergem mai departe in dorinta noastra de a ne consolida pozitia de lider al segmentului de bere premium din Romania. Noul spot Ursus arata frumusetea si istoria tarii in care s-a nascut aceasta marca, precum si abilitatea romanului modern de a face fata provocarilor si de a progresa, inspirat. Vom continua sa exploram si sa dezvoltam aceasta directie si in comunicarile viitoare”, explica Harry Ioncica, Senior Brand Manager Ursus.
Odata cu lansarea campaniei, Ursus prezinta si noile ambalaje pentru intreaga gama. Noua doza este de culoare auriu mat, logo-ul Ursus fiind mult mai vizibil, iar emblema „recunoastere internationala” pune in valoare caracterul modern si premium al berii. Folia din varful sticlei are marginile rotunjite, iar logo-ului i s-au adaugat detalii pentru a imbunatati aspectul premium.
Plafar a implinit 60 de ani
Reteaua de magazine Plafar marcheaza 60 de ani de la infiintare prin adoptarea unei noi identitati vizuale si prin extinderea gamei de produse. Compania a lansat 180 de ceaiuri, in patru categorii: traditional, pentru sanatate, pentru echilibru si ceai de fructe. Ambalajele sustin atat traditia, cat si inclinatia spre inovatie a Plafar.
În categoria traditional, Ceaiul de galbenele este comercializat in cutii de carton de 50 g, la un pret recomandat de 2,6 lei.
Ceaiul antiastmatic, in categoria medicinale, este prezent in cutii de carton de 70 g, la un pret recomandat de 3 lei.
Ceaiul vitafruct se utilizeaza ca produs reconfortant, echilibrand functiile vitale. Este comercializat in cutii de carton de 40 g (20 doze x 2 g / doza), la un pret recomandat de 3,6 lei.
Produsele Plafar sunt distribuite de Farmexpert, Polisano, Onedia si Radix.
Johnie Walker, 100 de ani de evolutie
Anul 2009 marcheaza un secol de Johnnie Walker Black Label - numarul unu mondial intre whisky-urile Deluxe Blended Scotch Whiskies.
Pentru aniversarea a 100 de ani de existenta, Johnie Walker lanseaza editia centenara limitata Black Label, prezentata intr-o sticla lucioasa, neagra, sobra cu
branding-ul Black Label suflat in aur.
Prodvinalco a lansat prima bautura „pentru discutii serioase”
Producatorul de bauturi alcoolice Prodvinalco a lansat prima bautura „pentru discutii serioase”. Napoca este un distilat de vin invechit de sase ani, ce ofera o adevarata experienta a gustului.
Lansarea Napoca este sustinuta de o campanie ce presupune comercializarea produsului intr-un pachet cadou impreuna cu doua pahare elegante, precum si posibilitatea cumparatorilor de a participa la o promotie organizata in cadrul activarilor din magazine. Cei care completeaza cuponul promotional pe care il primesc la achizitionarea unei sticle de Napoca au sansa de a castiga prin tragere la sorti unul din cele cinci seturi de mobilier adecvat discutiilor serioase, o masuta din lemn si doua fotolii din piele ecologica.
Activarile de degustare de produs se desfasoara in perioada sarbatorilor in marile centre comerciale din Cluj-Napoca, urmand ca la inceputul anului viitor sa fie extinse in toate marile orase din tara.
Ambalaje noi pentru iaurturile Fulga
Compania de strategie si design de brand, BrandTailors, a finalizat revitalizarea design-ului de ambalaj pentru gama de iaurturi Fulga, a Albalact. „Fulga la putere”, conceptul care sta la baza noilor ambalaje, a luat nastere din imbinarea unor atribute esentiale ale produsului, forta si rezistenta oferite de iaurt si faimoasa vacuta Fulga.
„Re’taste Beer!” – invitatie lansata de Redd’s
Redd’s deruleaza o noua campanie de promovare - „Re’taste beer” - care se adreseaza femeilor moderne si prin intermediul careia Redd’s le indeamna sa „Re’descopere berea”.
Desfasurata pe canale media clasice si moderne si sustinuta de PR, campania realizata in colaborare cu Draftfcb reaminteste consumatoarelor ca placerea de a savura o bere se poate inscrie in micile bucurii feminine.
„Campania„Re’taste Beer!” imbogateste experienta pozitiva de pana acum a publicului feminin cu informatii esentiale despre categoria de bere cu arome, care le este dedicata. Am ales ca ilustrare vizuala elemente ale acuarelei pictate manual, combinate cu elemente realiste pentru a transmite mesaje despre berea cu arome Redd’s intr-o nota aparte, sofisticata, de feminitate”, spune Oana-Cristina Ailenei, Brand Manager Redd’s. Contul Redd’s a fost castigat de Draftfcb in urma unui pitch desfasurat in lunile iunie-iulie. Începand din aceasta toamna, Draftfcb ofera servicii de strategie si creatie pentru Redd’s, sustinute de programe de PR. Campania „Re’taste beer” va avea acoperire TV, in reviste, online si panotaj.
Reduceri de preturi la bauturile de import ale Perfect Distribution
Distribuitorul de bauturi alcoolice Perfect Distribution, din Timisoara, a decis sa reduca preturile la produsele de import, pentru a sustine vanzarile in aceasta perioada. Reducerea medie este de circa 25%.
Astfel, pentru gama de vinuri de Porto, ce include sortimentele, Porto Droz Fine Blanc si Tawny, pretul recomandat de vanzare este de 30 lei sticla.
O alta gama este cea de siropuri de cocktail Bardient, a producatorului francez Vinet – Ege, ce include sortimentele Curaçao Blue, Grenadine, Menthe si Cassis. Pentru acestea, pretul recomandat de vanzare este de 18 lei sticla. Produsul are ca baza siropul de trestie de zahar cu arome naturale.
Cognac-urile frantuzesti distribuite de Perfect Distribution – Avenue Champs Elysees Bleu, Rouge, Baron Rignac si Odyssee - au preturi recomandate de vanzare intre 40 si 235 lei.
Wembley London Dry Gin: design nou si parteneriat cu Schweppes
Wembley London Dry Gin se relanseaza intr-un nou ambalaj care poarta semnatura unor designeri celebri din Anglia. „Wembley London Dry Gin a devenit lider de piata in primele opt luni de la lansarea in Romania in anul 2001, pozitie pe care si-o mentine si in prezent, iar la acest succes au contribuit atat calitatea si gustul deosebit al produsului, cat si modul de prezentare, campaniile de promovare etc”, a declarat Florin Radulescu, directorul Grupului Prodal, detinatorul marcii Wembley London Dry Gin.
Noul design al sticlei si al etichetei Wembley London Dry Gin a fost realizat de Claessens International din Londra, una dintre firmele de design celebre pe piata de profil, care detine in portofoliul sau marci de notorietate mondiala.
Gin Tonic Pack este comercializat prin retelele internationale de retail: Auchan, Carrefour, Cora, Mega-Image, Real, Penny, XXL etc.

