Produsele Deutsche See, disponibile in curand si in magazinele din Romania | Progresiv

Deutsche See, liderul pietei germane de peste si fructe de mare,  si-a anuntat intentia de extindere a activitatii pe piata din Romania. Produsele Deutsche See, disponibile in curand si in magazinele din Romania

Produsele Deutsche See vor fi prezente, pentru inceput, in noile magazine Bio Good din Bucuresti. Ulterior, compania vizeaza pentru distributie atat retelele internationale de comert, cat si clientii Horeca, urmarind, in special, hotelurile de 4 si 5 stele si restaurantele premium din Bucuresti.

"Ne-am propus ca, pana la finalul acestui an, sa fim prezenti in hotelurile de 4 si 5 stele din Romania. Planul de distributie insa, targeteaza,  si horeca si retailul modern, in aceeasi masura. Gama de produse poate fi personalizata in functie de cerintele clientilor, acestia putand alege dintr-un portofoliu de aproximativ 3000 de produse", a declarat Marius Cliseru, Manager General Deutsche See.

Produsele Deutsche See sunt comercializate in Romania prin intermediul partenerului exclusiv DeSee Distribution. DeSee Distribution dispune de infrastructura performanta, la nivel national, si de un parc auto specializat in transportul produselor alimentare. Masinile utilizate dispun de climatizare bizona, astfel incat pot transporta atat peste proaspat, cat si congelat.

Potrivit reprezentantilor companiei, sursa de aprovizionare cu materie prima o constituie tarile asiatice, iar procesul de productie include o serie de activitati manufacturiere atent controlate.

Decizia de extindere a activitatii in Romania a fost luata in urma mai multor intalniri cu partenerii romani, in contextul in care a fost constientizat potentialul ridicat al pietei, generat de un consum scazut al produselor din categorie:

"Consumul de peste in Romania este foarte scazut, aproximativ 5kg/an.  Speram ca vom avea o contributie importanta in educarea consumatorului roman in ceea ce priveste consumul de peste", a declarat Managerul General Deutsche See.

Acesta subliniaza, de asemenea, faptul ca pestele congelat produs de Deutsche See si comercializat in Romania va contine doar 5% gheata, fata de procentul intalnit in prezent pe piata autohtona, care se ridica la aproximativ 20% gheata.

Produselor Deutsche See sunt controlate si analizate pe intreg lantul de fabricatie, dar si pe cel de distributie, costul anual investit de companie in astfel de verificari ridicandu-se la peste 1 milion de euro.

 

Melania Damian, SLooP: Este foarte greu în prezent, indiferent de geografia în care te afli, să dezvolți un brand puternic. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Melania Damian, SLooP: Este foarte greu în prezent să dezvolți un brand puternic
Consumatorii nu erau pregătiți în urmă cu 12 ani de un produs precum SLooP, însă tocmai aceasta a fost oportunitatea pentru brandul de smutiuri...
Preluarea magazinelor La Cocoș de către proprietarul Kaufland, sub lupa Consiliului Concurenței. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Preluarea magazinelor La Cocoș de către proprietarul Kaufland, sub lupa Consiliului Concurenței 
Consiliul Concurenței analizează tranzacția prin care grupul Schwarz intenționează să preia magazinele La Cocoș, dar și tranzacțiile prin...
TIPLOG și-a bugetat o creștere a afacerilor cu 36% în acest an. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
TIPLOG și-a bugetat o creștere a afacerilor cu 36% în acest an
TIPLOG, companie antreprenorială de tipar și logistică, și-a bugetat pentru 2025 o cifră de afaceri de 31 de milioane de lei (6,2 mil. euro),...
Introducerea accizei pe vinul liniștit pune presiune pe producătorii locali și crește riscul de falimente. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Introducerea accizei pe vinul liniștit pune presiune pe producătorii locali și crește riscul de falimente
România este un producător tradițional de vin cu zeci de mii de mici viticultori și crame artizanale, iar introducerea unei accize pe vinul...