PepsiCo a extins gama Mirinda | Progresiv
13 februarie 2012
|
PepsiCo a lansat Mirinda Mere Rosii, prima bautura carbogazoasa cu suc de mere rosii de pe piata. Produsul este este disponibil in magazine on varianta de 2,5 litri, iar pretul recomandat de vanzare este de 5,5 lei, insa reprezentantii companiei spun ca din martie va fi introdusa si varianta de 0,5 litri.
Noua lansare va beneficia si de o campanie de comunicare care se va desfasura in perioada februarie – martie 2012 (TV, POSM si online).
Tetra Pak, investiție într-o nouă linie de ambalare în fabrica de lactate Simultan
Tetra Pak, lider mondial în soluții de procesare și ambalare a alimentelor, anunță instalarea liniei sale de ultimă generație, Tetra Pak E3...
La Cocoș deschide primul său hipermarket din Brașov pe 24 ianuarie
La Cocoș, unul dintre cele mai dinamice lanțuri de hipermarketuri din România, confirmă deschiderea primului magazin în Brașov. Situat în...
Piața muncii în 2024: A crescut numărul candidaților 18-24 de ani care vor să se angajeze
2024 a fost un an al prudenței pe piața muncii, în care angajatorii au postat aproape 300.000 de joburi noi, dar și în care candidații au fost...
Schimbare la conducerea Profi după finalizarea tranzacției cu Ahold Delhaize
Ahold Delhaize anunță numirea lui Mihai Spulber la conducerea Profi Rom Food începând cu 1 iulie 2025. În prezent acesta ocupă funcția de...
Orbico Group preia licența Champion în regiunea EMEA
La finalul anului 2024, Orbico Group (Orbico) și Authentic Brands Group (Authentic), o platformă globală de dezvoltare de branduri și...
Grandma’s Delights, un business care readuce la viață gustul copilăriei
În urmă cu șase ani, Theodora și Tedi Niculescu luau decizia de a testa rețeta antreprenoriatului departe de zgomotul Capitalei alegând un sat...