Pe sfarsit de an, Carrefour continua extinderea lantului de supermarketuri | Progresiv

Retailerul francez Carrefour isi continua extinderea pe segmentul supermarket anuntand, cu ocazia lansarii oficiale a marcii private Carrefour, deschiderea de noi unitati Carrefour Market pana la sfarsitul acestui an. In plus, Patrice Lespagnol, Directorul General al Carrefour Romania, a precizat ca anul viitor se va decide de asemenea si care dintre cele doua branduri de supermarket – Carrefour Expres sau Carrefour Market – este mai potrivit pentru piata romaneasca. Pe sfarsit de an, Carrefour continua extinderea lantului de supermarketuri

Grupul Carrefour opereaza in acest moment pe segmentul de supermarketuri 24 de magazine, dintre care 19 sunt sub brandul Carrefour si restul de cinci sub brandul Carrefour Market, insa reprezentantii companiei au mentionat ca nu exista nicio diferentiere intre cele doua concepte inafara numelui.

Grupul Carrefour detine la nivel mondial aproximativ 3.000 de supermarketuri si peste 1.300 hypermarketuri. In Romania, pe langa cele 24 de supermarketuri, Carrefour detine si 22 de hypermarketuri, iar pentru primul semestru din 2009 a raportat o cifra de afaceri de 532 milioane euro.
 

Retailul independent, o piață a contrastelor. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Retailul independent, o piață a contrastelor
Imprevizibil, dar dinamic, dificil, dar cu oportunități de creștere pentru jucătorii care au găsit mixul potrivit între prudență și...
schimbari management ceo numiri promovari director piata locala de retail & fmcg femei la conducere business women leadership feminin schimbari de management romania. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Cele mai importante schimbări de management din industria de retail & FMCG din ultimul an
În ultimul an, industria de retail și FMCG din România a trecut printr-o serie de transformări semnificative la nivel de leadership, ceea ce...
jidvei obtine certificarea DOP
Jidvei a obținut statutul de DOP, consolidând astfel reputația vinului românesc
Jidvei a fost oficial înregistrat de către Comisia Europeană ca Denumire de Origine Protejată (DOP), un statut care confirmă calitatea vinurilor...
Carrefour, în fața unui an cu ambiții mari. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Carrefour, în fața unui an cu ambiții mari
După un an în care integrarea cora a reprezentat proiectul cu cea mai mare amploare, 2025 va aduce pentru Carrefour România o accelerare a...
Cornel Cărămizaru, Coca-Cola HBC România: Am intrat în acest an pregătindu-ne pentru incertitudine. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Cornel Cărămizaru, Coca-Cola HBC România: Am intrat în acest an pregătindu-ne pentru incertitudine
„Adaptabilitate”, „regândirea strategiei de business”, „creștere incrementală pentru categoriile noi” sau „portofoliu relevant”...
Emilia Popa-Dolis fondator EMBLEMA Retail Solutions
Inovație în sustenabilitate. Povestea EMBLEMA Paper Bags, de la frunză la ambalaj
Un produs unic, patentat la nivel mondial, sacoșele din hârtie din frunze căzute au început să fie produse în România la finalul anului 2023,...