Nestlé to give up Herta's meat products | Progresiv

Swiss food giant Nestlé is looking to get rid of its German brand Herta. The latter's meat products are not future-proof, but the Swiss do want to retain the brand's plant-based division. Nestlé to give up Herta's meat products

The decision to drop the cold meat division is not all that surprising: for the past few years, Nestlé has been expanding its presence in the meat substitutes market, for example by acquiring the American vegetarian food manufacturer Sweet Earth.

Meat consumption is under pressure everywhere: ever more consumers are looking for alternatives and the rising concern for the environment is causing large food companies like Nestlé to adapt their strategy. "The trend towards more plant-based food will continue to exist for years," says CEO Mark Schneider. "To keep growing, we will have to shift our focus."

Herta has been part of the Nestlé group since 1984. Besides meat, they also sell dough and vegetarian products. The latter two will probably remain with the Swiss corporation, possibly under another name. The brand as a whole represents an annual turnover of 600 million euros. (www.retaildetail.eu)

 

Parc de Retail dezvoltat de K2 Retail Properties, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
K2 Retail Properties accelerează investițiile în orașele mici și mijlocii
Cu un portofoliu de 24 de parcuri de retail, dintre care 14 în curs în dezvoltare, pentru care a fost alocat un buget de investiții de peste 36 de...
Lansarea berii 1923 Un Mit in Auchan Crangasi 5
Noua bere a FC Rapid, disponibilă în premieră în rețeaua Auchan
După lansarea fan shop-ului FC Rapid, a berii Giuleșteana și a vinului oficial al FC Rapid, Povestea Alb-Vișinie, Auchan România continuă...
angajati loc de munca
Deloitte: Asistăm la o estompare accelerată a granițelor tradiționale dintre funcții, industrii și forme de muncă 
Angajatorii din România (66%) consideră că ajustarea structurii organizației pentru a echilibra agilitatea și flexibilitatea necesare...
Colruyt vinde 81 de magazine din Franța către proprietarul Intermarché. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Colruyt vinde 81 de magazine din Franța către proprietarul Intermarché
Retailerul belgian Colruyt Group intenționează să vândă 81 de magazine din Franța către Groupement Les Mousquetaires, proprietarul...
consum bere la meciuri de fotbal studiu Reveal Marketing Research
Studiu: Berea, strâns asociată cu fotbalul în percepția românilor
Berea este strâns asociată cu fotbalul în percepția românilor - aceasta este concluzia unei cercetări de piață realizate de Reveal Marketing...
Lidl : 18 cooperative agricole livrează roșii în toate magazinele din România. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Lidl: 18 cooperative agricole livrează roșii în toate magazinele din România
Lidl România anunță că, începând cu 19 iunie, clienții vor găsi în Piața Lidl doar roșii provenite exclusiv de la producători...