Lucian Marin, ex Coca-Cola, intră în consultanţă | Progresiv

Lucian Marin, fostul Director Comercial de la Coca-Cola HBC Romania, şi ulterior Coca-Cola Hellenic Italia (foto), a lansat compania Marco Polo CEE, o subsidiară a grupului francez cu acelaşi nume specializat în servicii de consultanţă si  training cu sediul în Lyon Franţa. Lucian Marin, ex Coca-Cola, intră în consultanţă

În proiect este implicat şi Raymond Marin, un executiv cu o bogată experienţă în domeniul vânzărilor, acumulată în companii precum Vodafone România sau EFK Consulting, firmă care oferă suport business-urilor în accesarea fondurilor europene.

“Suntem doi manageri care cumulat avem o experienţă de 45 de ani în vânzări şi o vastă experienţă în managementul resurselor umane. Am fost implicaţi într-o paletă largă de proiecte, de la new business development, la business turnarround, până la long term strategy si commercial capability strategy. Această experienţă ne face capabili să putem aduce valoare in departmanentele de comercial, din business-ul de FMCG, servicii şi B2B. Motto-ul nostru este "Developing Growth for Business, Enabling Growth for People” pentru că în dezvoltare în viziunea noastră are două valenţe, una economică şi una socială, umană. Tocmai de aceea acest proiect nu este unul doar economic şi nu ne vom alege partenerii doar pe criterii de profitabilitate. Căutăm ca,  în fiecare parteneriat pe care îl vom dezvolta, să influenţăm pozitiv şi componenta umană”, afirmă Raymond Marin.

“Valorile noastre sunt curiozitatea, excelenţa, umanismul şi transparenţa. Suntem convinşi că în România şi în Europa de Est diferenţa poate fi făcută de oamenii care conduc business-urile companiilor multinaţionale şi locale. Am lucrat în multe ţări europene şi de fiecare dată am ajuns la aceeaşi concluzie: viziunea şi ambiţia managerilor sunt principalele criterii care  imprimă direcţiile de dezvoltare ale companiilor şi implicit ale oamenilor din companiile noastre. Ne dorim să participăm la deschiderea perspectivei de business, la un benchmarking sănătos, la sporirea curiozităţii şi a abordării pe termen lung, în companiile din Romania şi din Europa de Est”, explică Lucian Marin.

Marco Polo CEE este o companie de consultanţă comercială şi training comercial.
Consultanţa se structurează pe 3 axe strategice: investement policy & ROI, growth strategy şi people & structures. În ceea ce priveşte trainingul, Marco Polo acoperă toată gama de traininguri adresate angajaţilor din departamentul comercial.

Grupul Marco Polo, din care face parte şi compania nou lansată, mai are activităţi în Marea Britanie şi Polonia, pe lângă ţara de origine (Franţa).
 

Gabriela Beres Managing Director Puratos tendinte brutarie patiserie ciocolaterie. Vezi pe revistaprogresiv.ro
Produsele tip răsfăț au cel mai mare impact asupra cheltuielilor alimentare
82% dintre români se răsfață cu produse dulci de patiserie-cofetărie, chiar și cu un buget limitat, în timp la ce nivel european media este de...
sticla SGR colectare si reciclare pet ambalaje cu sigla sgr. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Bringo și Carrefour lansează primul serviciu de colectare a ambalajelor cu garanție SGR
Bringo, primul serviciu de livrare rapidă a cumpărăturilor online prin personal shopper din România, și retailerul francez Carrefour România...
paul_dieter
CITR: Numărul companiilor de impact aflate în dificultate atinge maximul ultimilor 11 ani
Numărul companiilor de impact aflate în insolvență iminentă crește cu 18%, de la 6.949 la 8.190, iar cel al companiilor de impact aflate în...
Alexander Pitchka
JTI a înființat un centru global IT în România
JTI a înființat un centru tehnologic în România, cu circa 140 de angajați în prezent, fiind analizată posibilitatea unei extinderi pe viitor....
raluca dumitra
eJobs: Competențele digitale vor fi cele mai căutate în următorii cinci ani
Angajatorii încep să devină tot mai preocupați de adaptarea oamenilor din companie la transformările de pe piața muncii, în contextul în care...
partslife romania OIREP
Partslife România a gestionat peste 60.000 de tone de ambalaje în doi ani de activitate
Partslife România aniversează doi ani de la intrarea pe piața locală, perioadă în care a preluat responsabilitatea pentru peste 60.000 de tone...