Lucian Marin, ex Coca-Cola, intră în consultanţă | Progresiv
Lucian Marin, fostul Director Comercial de la Coca-Cola HBC Romania, şi ulterior Coca-Cola Hellenic Italia (foto), a lansat compania Marco Polo CEE, o subsidiară a grupului francez cu acelaşi nume specializat în servicii de consultanţă si training cu sediul în Lyon Franţa.
În proiect este implicat şi Raymond Marin, un executiv cu o bogată experienţă în domeniul vânzărilor, acumulată în companii precum Vodafone România sau EFK Consulting, firmă care oferă suport business-urilor în accesarea fondurilor europene.
“Suntem doi manageri care cumulat avem o experienţă de 45 de ani în vânzări şi o vastă experienţă în managementul resurselor umane. Am fost implicaţi într-o paletă largă de proiecte, de la new business development, la business turnarround, până la long term strategy si commercial capability strategy. Această experienţă ne face capabili să putem aduce valoare in departmanentele de comercial, din business-ul de FMCG, servicii şi B2B. Motto-ul nostru este "Developing Growth for Business, Enabling Growth for People” pentru că în dezvoltare în viziunea noastră are două valenţe, una economică şi una socială, umană. Tocmai de aceea acest proiect nu este unul doar economic şi nu ne vom alege partenerii doar pe criterii de profitabilitate. Căutăm ca, în fiecare parteneriat pe care îl vom dezvolta, să influenţăm pozitiv şi componenta umană”, afirmă Raymond Marin.
“Valorile noastre sunt curiozitatea, excelenţa, umanismul şi transparenţa. Suntem convinşi că în România şi în Europa de Est diferenţa poate fi făcută de oamenii care conduc business-urile companiilor multinaţionale şi locale. Am lucrat în multe ţări europene şi de fiecare dată am ajuns la aceeaşi concluzie: viziunea şi ambiţia managerilor sunt principalele criterii care imprimă direcţiile de dezvoltare ale companiilor şi implicit ale oamenilor din companiile noastre. Ne dorim să participăm la deschiderea perspectivei de business, la un benchmarking sănătos, la sporirea curiozităţii şi a abordării pe termen lung, în companiile din Romania şi din Europa de Est”, explică Lucian Marin.
Marco Polo CEE este o companie de consultanţă comercială şi training comercial.
Consultanţa se structurează pe 3 axe strategice: investement policy & ROI, growth strategy şi people & structures. În ceea ce priveşte trainingul, Marco Polo acoperă toată gama de traininguri adresate angajaţilor din departamentul comercial.
Grupul Marco Polo, din care face parte şi compania nou lansată, mai are activităţi în Marea Britanie şi Polonia, pe lângă ţara de origine (Franţa).