Kandia, promotie pentru consumatori | Progresiv

In perioada 1 octombrie - 30 noiembrie, Kandia deruleaza o campanie la nivel national in cadrul careia consumatorii pot primi zilnic premii in bani, precum si un premiu oferit la finalul campaniei. Kandia, promotie pentru consumatori

Pentru a participa la promotie, consumatorii trebuie sa trimita un SMS sau sa inregistreze pe website-ul promotional codul unic aflat in interiorul ambajalelor promotionale.

Sunt admise doar produse care poarta insemnele promotiei cu codul unic inscriptionat in interiorul ambalajului. Premiile sunt acordate saptamanal, pe toata durata promotiei: cate 43 de premii zilnice (de luni pana vineri) in valoare de  1000 lei precum si marele premiu de la finalul campaniei acordat prin tragere la sorti si care va fi in valoare de 100 000 lei.

Produsele participante sunt sapte tipuri de ciocolata: Kandia amaruie 55%, Kandia amaruie 75%, Kandia cu lapte, Kandia cu alune, Kandia crema Tiramisu, Kandia crema fragi precum si Kandia cu crema de frisca si biscuiti.

Pe langa acestea, participa la promotie si trei sortimente de Kandia praline cu crema de caramel, crema de alune si Kandia praline cu alune intregi si crema de alune.
Promotia Kandia este insotita de o campanie TV precum si de un website dedicat promotiei, www.kandiaseif.ro, prin care consumatorii pot intra in concurs si pot afla toate detaliile promotiei, precum si lista castigatorilor.

Pe langa canalele de comunicare clasice, campania este sustinuta si prin materiale de semnalizare dispuse in magazinele de tip traditional.

Sloganul promotiei este "Mai mult bun pentru tine, mai multe sanse de castig".

 

Heineken UEFA Champions League, prima campanie de retail media de pe piața berii din România. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Heineken UEFA Champions League, prima campanie de retail media de pe piața berii din România
Campania Heineken UEFA Champions League din acest an a fost prima campanie de retail media din industria berii din România, desfășurată în una...
dezvoltare spatii moderne de retail, logistica si depozitare. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Colliers: 2024, încă un an bun pentru piața industrială și logistică
Primele trei trimestre din 2024 au avut o evoluție favorabilă pentru sectorul imobiliar industrial și logistic din România. Cererea totală de...
Magazin nou deschis Penny
PENNY ajunge la 386 de magazine pe plan local
Discounterul PENNY continuă expansiunea rapidă în România și inaugurează două noi magazine în Satu Mare (jud. Satu Mare) și Isaccea (jud....
Noua aplicatie Mega Image, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Mega Image lansează o nouă aplicație pentru o experiență digitală unificată
Mega Image anunță lansarea unei aplicații îmbunătățite atât pentru cumpărăturile online, cât și pentru urmărirea beneficiilor de...