Ion Horhoianu, numit Director de vanzari la Orkla Foods Romania | Progresiv

Ion Horhoianu este noul director de vanzari al companiei Orkla Foods Romania incepand cu 1 ianuarie 2014. El este fostul director de vanzari la Kandia Dulce, pozitie ocupata pana in martie 2012. In ultimii doi ani, Horhoianu si-a dezvoltat un business propriu de importuri si consultanta in vanzari. Ion Horhoianu, numit Director de vanzari la Orkla Foods Romania

Managerul are o experienta de peste 15 ani in FMCG, in companii precum Wrigley, PepsiCo (Star Foods) sau Cadbury.
Orkla Foods Romania este prezenta pe piata locala a bunurilor de larg consum din anul 2002 si este un jucator important in industrie. Portofoliul sau cuprinde produse precum margarina (Wiesana, Linco, Unirea), ketchup (Tomi, La Minut), pate si mancaruri la conserva (Ardealul, La Minut), mustar si sosuri pentru paste (Bunatati de la Bunica, La Minut) si aluaturi congelate (Linco). Producatorul activeaza si in segmentul profesional de panificatie, cofetarie si patiserie, cu branduri precum Selecta, Paticrem etc.
La nivel local, productia se realizeaza in  fabricile Orkla Foods din Bucuresti, Covasna si Iasi. Orkla Foods Romania este parte a grupului norvegian Orkla, una dintre cele mai mari firme listate la bursa din Norvegia. 

Irina Dimitriu Partener Reff si Asociatii
Companiile imobiliare din sectorul comercial estimează o creștere a veniturilor în 2025
Aproape 90% din companiile imobiliare din sectorul comercial (spații comerciale, centre de afaceri și birouri, spații logistice) se așteaptă ca...
Dezvoltatorii din retail vizează extinderea în orașele regionale
România își consolidează poziția ca hub logistic regional
Piața spațiilor industriale și logistice din România a continuat să crească în 2024, cu livrări de aproximativ 400.000 de metri pătrați,...
balint csaba_membru CA BNR
Csaba Bálint, membru CA al BNR: Ce tip de stat ne dorim?
România, la fel ca multe alte economii, traversează o perioadă plină de provocări fiscale (deși, în cazul nostru, presiunile par mai...
Bodan Chiritoiu, Autoritatea de concurenta, amenzi
Bogdan Chirițoiu, CC: Deși suntem o țară ieftină, inflația diminuează acest avantaj
După două trimestre de stagnare economică înregistrate anul trecut, România a pierdut locul în topul celor mai bune creșteri ale Produsului...
Carrefour_campanie de reducere a preturilor. Detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Carrefour România reduce prețurile pentru 1.500 de produse
Carrefour România continuă să susțină puterea de cumpărare a clienților și lansează pe 7 februarie o serie de reduceri semnificative între...
Eataly anunță investiții de 100 de milioane de euro in expansiune. Detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Eataly pune la bătaie 100 de milioane de euro pentru expansiune
Retailerul Eataly, un promotor al principiului Slow Food și o sursă de inspirație pentru piața globală de retail, anunță investiții de 100 de...