Heineken Romania: crestere de 12% a cifrei de afaceri in primul semestru | Progresiv
Heineken Romania a raportat o crestere de 12% a cifrei de afaceri pentru prima jumatate a anului 2009, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, ajungand la 509 milioane RON (brut) si 436 milioane RON (net).
„Investitiile in marcile noastre focus, consolidarea Bere Mures, precum si strategia noastra de a ne concentra pe activele de baza ale companiei au contribuit la obtinerea cresterii de 12% a cifrei de afaceri. Mai mult, in primele sase luni ale anului, ne-am imbunatatit abilitatea de a genera numerar”, a declarat Jan Derck van Karnebeek, General Manager Heineken Romania.
Heineken Romania detine 13 marci pe piata de bere din Romania, investitiile fiind concentrate pe cinci dintre ele: Heineken, Ciuc Premium, Golden Brau, Neumarkt si Bucegi.
Heineken Romania are cinci fabrici situate in Constanta, Craiova, Hateg, Miercurea Ciuc si Targu Mures si 1300 de angajati. Portofoliul de marci acopera toate segmentele pietei: Heineken, Ciuc Premium, Golden Brau, Neumarkt, Bucegi, Edelweiss (import), Zipfer (import), Gösser, Schlossgold, Silva, Gambrinus, Harghita si Hategana.