Heineken duce consumatorii la UEFA Champions League | Progresiv
Cu ocazia celui de-al cincilea sezon ca sponsor al UEFA Champions League, Heineken(r) lanseaza o noua promotie in Romania: "Fii printre stelele din UEFA Champions League...si ia loc pe stadioanele celebre ale lumii.
Promotia se desfasoara in perioada 15 septembrie - 9 decembrie 2009, se precizeaza intr-un comunicat al companiei. In cadrul acestei activari web, fiecare multi-pack da consumatorului sansa de a castiga. Dupa ce a cumparat orice multi-pack Heineken, consumatorul trebuie sa acceseze website-ul www.heineken.ro/ucl si sa urmeze instructiunile mentionate pentru a afla daca a castigat unul dintre marile premii ce constau in bilete la meciurile din UEFA Champions League.
In plus, Heineken ofera si un premiu unic: accesul in culisele stadionului si vizite in toate zonele in care de obicei intrarea este publicului este restrictionata. Castigatorii vor mai putea face fotografii in zona media, o plimbare prin tunelul stadionului, vizita loja comentatorilor. Acestia vor avea sansa de a vedea jucatorii incalzindu-se pentru meci, direct de pe gazon, pentru meciurile jucate de Unirea Urziceni (in Romania si in deplasare).
Heineken va deschide sezonul cu o noua campanie publicitara care cuprinde reclame TV, ce vor fi difuzate in timpul meciurilor in intreaga lume. Fiecare reclama TV prezinta o echipa de fani implicati in meciul de fotbal, precum adevaratii fotbalisti, in timpul jocului. In locatiile HoReCa, Heineken va oferi consumatorilor posibilitatea vizionarii meciurilor de fotbal din cadrul UEFA Champions League.
Promotia va fi comunicata prin intermediul: web, TV, print, radio, materiale la punctul de vanzare si prin activitati de PR.
Heineken va integra si in acest an programul dedicat consumului responsabil de alcool in cadrul sponsorizarii UEFA Champions League. Fiecare stadion care gazduieste un meci din UEFA Champions League va expune mesajul "Enjoy Responsibly" pe unul din cele trei panouri publicitare de la marginea terenului. In plus, un scurt mesaj de cinci secunde "Enjoy Heineken Responsibly" va fi difuzat de mai multe ori in timpul meciurilor din UEFA Champions League, audienta estimata fiind de 150 de milioane de vizionari in timpul unei saptamani cu meciuri. Mai mult, toate materialele de comunicare (inclusiv ambalajele) poarta mesajul "Enjoy Responsibly".





