Heineken duce consumatorii la UEFA Champions League | Progresiv

Cu ocazia celui de-al cincilea sezon ca sponsor al UEFA Champions League, Heineken(r) lanseaza o noua promotie in Romania: "Fii printre stelele din UEFA Champions League...si ia loc pe stadioanele celebre ale lumii. Heineken duce consumatorii la UEFA Champions League

Promotia se desfasoara in perioada 15 septembrie - 9 decembrie 2009, se precizeaza intr-un comunicat al companiei. In cadrul acestei activari web, fiecare multi-pack da consumatorului sansa de a castiga. Dupa ce a cumparat orice multi-pack Heineken, consumatorul trebuie sa acceseze website-ul www.heineken.ro/ucl si sa urmeze instructiunile mentionate pentru a afla daca a castigat unul dintre marile premii ce constau in bilete la meciurile din UEFA Champions League.

In plus,  Heineken ofera si un premiu unic: accesul in culisele stadionului si vizite in toate zonele in care de obicei intrarea este publicului este restrictionata. Castigatorii vor mai putea face fotografii in zona media, o plimbare prin tunelul stadionului, vizita loja comentatorilor. Acestia vor avea sansa de a vedea jucatorii incalzindu-se pentru meci, direct de pe gazon, pentru meciurile jucate de Unirea Urziceni (in Romania si in deplasare).

Heineken va deschide sezonul cu o noua campanie publicitara care cuprinde reclame TV, ce vor fi difuzate in timpul meciurilor in intreaga lume. Fiecare reclama TV prezinta o echipa de fani implicati in meciul de fotbal, precum adevaratii fotbalisti, in timpul jocului. In locatiile HoReCa, Heineken va oferi consumatorilor posibilitatea vizionarii meciurilor de fotbal din cadrul UEFA Champions League.

Promotia va fi comunicata prin intermediul: web, TV, print, radio, materiale la punctul de vanzare si prin activitati de PR.

Heineken va integra si in acest an programul dedicat consumului responsabil de alcool in cadrul sponsorizarii UEFA Champions League. Fiecare stadion care gazduieste un meci din UEFA Champions League va expune mesajul "Enjoy Responsibly" pe unul din cele trei panouri publicitare de la marginea terenului. In plus, un scurt mesaj de cinci secunde  "Enjoy Heineken Responsibly" va fi difuzat de mai multe ori in timpul meciurilor din UEFA Champions League, audienta estimata fiind de 150 de milioane de vizionari in timpul unei saptamani cu meciuri. Mai mult, toate materialele de comunicare (inclusiv ambalajele) poarta mesajul "Enjoy Responsibly".

Nedelcu Tudor Penny expansiune retea magazine discounter. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Tudor Nedelcu, Team Leader Expansiune la PENNY România, despre planurile de extindere ale rețelei
Cu peste 400 de magazine deschise la nivel național, PENNY continuă să fie unul dintre cei mai activi retaileri din România. Tudor Nedelcu, Team...
schimbari in echipa de achizitii a Kaufland international
Schimbări în echipa internațională de achiziții a retailerului Kaufland
Retailerul german Kaufland, parte a grupului Schwarz, va separa începând cu data de 1 martie diviziile de vânzări și achiziții la nivelul...
studiu Ipsos despre portretul consumatorului roman in 2025, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Cum arată portretul consumatorului român? 7 tendințe care vor modela anul 2025
România se află astăzi într-un moment crucial. Neliniștile globale, presiunile economice și progresele tehnologice converg către un val...
Florina Dobre CEO Bringo despre anul 2025, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Florina Dobre, Bringo: Indiferent de context, cred în adaptabilitate și business etic
După un an plin de provocări, adaptabilitatea și inovația au devenit esențiale pentru a răspunde presiunii economice, schimbărilor în...
bauturi spirtoase acciza taxe buget stat
Spirits România: Accizele încasate de stat din vânzarea de alcool etilic, 1,22 miliarde de lei în anul 2024
Accizele încasate de stat din vânzarea de alcool etilic s-au situat la 1,22 miliarde de lei în anul 2024, în condițiile în care suma totală...
portret Albert Davidoglu CEO Macromex, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Vremea creșterilor pentru businessul Macromex
În ciuda provocărilor apărute constant în piață, businessul Macromex a reușit în ultimii patru ani să încheie cu rezultate peste...