GoodBev a lansat SoLaLa in Romania | Progresiv

GoodBev isi completeaza portofoliul cu brandul SoLaLa, o bautura racoritoare carbonatata cu doua combinatii de arome: lamaie&menta si portocale&lemongrass, informeaza un comunicat al companiei. GoodBev a lansat SoLaLa in Romania

Promovarea SoLaLa pune accent pe continutul de baza natural si lipsa conservantilor din compozitie. In prezent, piata bauturilor racoritoare "non-cola" este estimata la aproximativ 400 de milioane de litri. "Prin largirea portofoliului de branduri de bauturi racoritoare, GoodBev isi propune ca in trei ani sa atinga o cota de piata de 10% din segmentul de top al categoriei non-cola", a declarat Arik Porat, Managing Director al GoodBev.

Bauturile racoritoare sub brandul SoLaLa vor putea fi gasite in lanturile mari de magazine de retail precum Auchan, Cora si alte retele la nivel national. Pretul unei sticle de 1,5 litri va ajunge pe raft la 4 lei.

GoodBev este o companie multinationala care are ca principal domeniu de activitate comercializarea de bauturi racoritoare. Principala marca din protofoliu este Royal Crown Cola (RC COLA), lansata pe piata in urma cu cateva luni. Alte branduri dezvoltate in prezent in tara noastra de catre GoodBev energizantul Boost Energy din Marea Britanie si Jaffa Juice.

Lidl inaugurează un nou magazin în județul Brașov. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Lidl inaugurează un nou magazin în județul Brașov
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în Hărman, județul Brașov. Noul magazin Lidl din comuna Hărman,...
Angajatorii încep să pregătească terenul pentru transparentizarea pieței salariilor. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Angajatorii încep să pregătească terenul pentru transparentizarea pieței salariilor
Cu mai puțin de un an și jumătate înainte ca piața salariilor să devină în mod oficial transparentizată, angajatorii încep să se...
fatada magazin Profi, lant de retail preluat de Ahold Delhaize. Detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Noul proprietar Profi alocă 150 mil. euro pentru expansiunea rețelei în 2025
Ahold Delhaize, noul proprietar Profi, a bugetat investiții de 150 de milioane de euro pentru dezvoltarea rețelei Profi pe piața din România....
Piața locală de fuziuni și achiziții, perspective de redresare pe termen scurt
Cornelia Bumbăcea, PwC România: În 2025, ne așteptăm să avem din nou măcar un megadeal pe piața locală de M&A
Piața de fuziuni și achiziții din România a înregistrat anul trecut 239 de tranzacții anunțate, cu o valoare totală estimată de 5,9 miliarde...
HEINEKEN România, pași hotărâți spre poziția de lider în piața berii. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
HEINEKEN România, pași hotărâți spre poziția de lider în piața berii
În 2024 piața locală a berii a reușit să crească modest, iar dinamica businessului HEINEKEN România a fost una pozitivă. Mai mult decât...
Tiplog are în plan pentru acest an dezvoltarea diviziei de ambalaje alimentare. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Tiplog are în plan pentru acest an dezvoltarea diviziei de ambalaje alimentare
Tiplog, companie antreprenorială de tipar și logistică, fondată în 2012, anunță dezvoltarea diviziei de ambalaje food și lansarea de produse...