GoodBev a lansat SoLaLa in Romania | Progresiv
GoodBev isi completeaza portofoliul cu brandul SoLaLa, o bautura racoritoare carbonatata cu doua combinatii de arome: lamaie&menta si portocale&lemongrass, informeaza un comunicat al companiei.
Promovarea SoLaLa pune accent pe continutul de baza natural si lipsa conservantilor din compozitie. In prezent, piata bauturilor racoritoare "non-cola" este estimata la aproximativ 400 de milioane de litri. "Prin largirea portofoliului de branduri de bauturi racoritoare, GoodBev isi propune ca in trei ani sa atinga o cota de piata de 10% din segmentul de top al categoriei non-cola", a declarat Arik Porat, Managing Director al GoodBev.
Bauturile racoritoare sub brandul SoLaLa vor putea fi gasite in lanturile mari de magazine de retail precum Auchan, Cora si alte retele la nivel national. Pretul unei sticle de 1,5 litri va ajunge pe raft la 4 lei.
GoodBev este o companie multinationala care are ca principal domeniu de activitate comercializarea de bauturi racoritoare. Principala marca din protofoliu este Royal Crown Cola (RC COLA), lansata pe piata in urma cu cateva luni. Alte branduri dezvoltate in prezent in tara noastra de catre GoodBev energizantul Boost Energy din Marea Britanie si Jaffa Juice.





