G'Market isi mareste capitalul cu 2,3 milioane de euro | Progresiv
G'Market, primul lant de supermarketuri din Romania, continua sa isi creasca operatiunile si activitatile de business in sectorul de retail, beneficiind de o investitie din partea Anchor Grup, actionarul sau majoritar. Anchor Grup intareste pozitia financiara a G'Market prin cresterea capitalului subsidiarei la 6,4 milioane de euro, dupa o crestere de capital de 2,3 milioane euro, informeaza un comunicat al companiei.
"Desi in ultima perioada s-a inregistrat o usoara tendinta de scadere a cererii si consumului in domeniul retail, Grupul Anchor isi exprima increderea in potentialul G'market, iar decizia de a mari investitia poate fi evaluata ca un semnal puternic pentru noi planuri de dezvoltare precum si pentru importanta data de grup segmentului de afaceri tip supermarket", a declarat Ali Capa, CFO Anchor Grup.
Incepand cu luna septembrie, G'market a inceput o ampla campanie promotionala pentru consumatori. Posesorii de card G'market, care reprezinta 65% din cifra de afaceri, primesc 10% discount pentru cumparaturi in valoare de minimum 150 lei. Recent, in supermarket s-au adaugat la mixul de produse standuri noi constand in produse Bio organice si produse alimentare proaspete din gastronomiile italiana si franceza.
Chiar daca, datorita crizei economice globale, consumatorii sunt acum mult mai atenti cu cheltuielile lor si numarul de vizite la cumparaturi, administrarea eficienta a companiei a condus la rezultate bune in 2009. Datorita capitalului de munca puternic crescut, compania ofera un serviciu al datoriilor foarte bun pentru furnizorii sai si astfel, relatiile cu furnizorii de produse nu au fost afectate intr-un mod negativ de situatia economica globala.
In prezent exista locatii noi sub analiza pentru extinderea lantului de supermarketuri in anii urmatori. In ceea ce priveste rezultatele financiare, momentan este dificil de estimat o cifra exacta de afaceri pe anul in curs, datorita sezonalitatii retailului de tip food in perioada iernii, in special in perioada Craciunui, care este o parte importanta a cifrei de afaceri in 2009.