G'Market isi mareste capitalul cu 2,3 milioane de euro | Progresiv

G'Market, primul lant de supermarketuri din Romania, continua sa isi creasca operatiunile si activitatile de business in sectorul de retail, beneficiind de o investitie din partea Anchor Grup, actionarul sau majoritar. Anchor Grup intareste pozitia financiara a G'Market prin cresterea capitalului subsidiarei la 6,4 milioane de euro, dupa o crestere de capital de 2,3 milioane euro, informeaza un comunicat al companiei. G'Market isi mareste capitalul cu 2,3 milioane de euro

"Desi in ultima perioada s-a inregistrat o usoara tendinta de scadere a cererii si consumului in domeniul retail, Grupul Anchor isi exprima increderea in potentialul G'market, iar decizia de a mari investitia poate fi evaluata ca un semnal puternic pentru noi planuri de dezvoltare precum si pentru importanta data de grup segmentului de afaceri tip supermarket", a declarat Ali Capa, CFO Anchor Grup.

Incepand cu luna septembrie, G'market a inceput o ampla campanie promotionala pentru consumatori. Posesorii de card G'market, care reprezinta 65% din cifra de afaceri, primesc 10% discount pentru cumparaturi in valoare de minimum 150 lei. Recent, in supermarket s-au adaugat la mixul de produse standuri noi constand in produse Bio organice si produse alimentare proaspete din gastronomiile italiana si franceza.

Chiar daca, datorita crizei economice globale, consumatorii sunt acum mult mai atenti cu cheltuielile lor si numarul de vizite la cumparaturi, administrarea eficienta a companiei a condus la rezultate bune in 2009. Datorita capitalului de munca puternic crescut, compania ofera un serviciu al datoriilor foarte bun pentru furnizorii sai si astfel, relatiile cu furnizorii de produse nu au fost afectate intr-un mod negativ de situatia economica globala.

In prezent exista locatii noi sub analiza pentru extinderea lantului de supermarketuri in anii urmatori. In ceea ce priveste rezultatele financiare, momentan este dificil de estimat o cifra exacta de afaceri pe anul in curs, datorita sezonalitatii retailului de tip food in perioada iernii, in special in perioada Craciunui, care este o parte importanta a cifrei de afaceri in 2009.

UNO Primul terminal fiscal POS realizat integral in Romania. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
CPE lansează primul POS fiscal realizat integral în România
CPE România, lider global în soluții de tehnologie pentru retail, aviație și logistică, a achiziționat pachetul de acțiuni care a aparținut...
Dana Radoveneanu Head of Retail Cushman Wakefield Echinox, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Cushman & Wakefield Echinox: „Piața de retail trece printr-un moment foarte favorabil”
Livrările de noi proiecte de retail ar putea depăși și în acest an pragul de 200.000 metri pătrați, în condițiile în care în primele trei...
Consumatorii europeni au cheltuit 888 mld. euro pentru alimente și băuturi. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Consumatorii europeni au cheltuit 888 mld. euro pentru alimente și băuturi
Consumatorii europeni au cheltuit în ultimul an 888 miliarde de euro pentru alimente și băuturi, un procent de 37% din această sumă fiind...
Achizitie LaFantana tranzactie axel johnson oresa. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Concurența a aprobat preluarea La Fântâna de către Axel Johnson
Consiliul Concurenței a autorizat tranzacția prin care Axel Johnson intenționează să preia o parte din capitalul La Fântâna SRL, companie pe...
Auchan Romania estimari pentru Black Friday 2024, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Auchan estimează dublarea numărului de comenzi de Black Friday
Pentru ediția de Black Friday din acest an, Auchan estimează dublarea numărului de comenzi față de anul trecut, având în vedere diversificarea...
Antreprenorii trag un semnal de alarmă. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Reacția RBL la avalanșa de promisiuni electorale nesustenabile bugetar
La final de octombrie 2024 Guvernul României a prezentat public Planul Bugetar Structural Național pe Termen Mediu 2025-2031, plan pentru reducerea...