GLOBAL: Johnnie Walker launches biggest campaign in brand’s history | Progresiv

Johnnie Walker have launched its largest ever global marketing campaign reaching 50 countries and will reach nearly 270 million consumers. The campaign entitled ‘Joy Will Take You Further’ features stars from the worlds of sport and entertainment such as Formula One World Champion and McLaren Honda driver Jenson Button, Oscar-nominated actor Jude Law alongside a cast of extraordinary achievers who share the brand’s view of how happiness in life is a fuel for success. GLOBAL: Johnnie Walker launches biggest campaign in brand’s history

Syl Saller chief marketing officer Diageo owners of Johnnie Walker said: “The launch of previous campaign ‘Keep Walking’ marked a fundamental shift in the way scotch was marketed and kick started a decade of transformational growth for both Johnnie Walker and the category as a whole.

“I am hugely excited about the potential of this new campaign to drive Johnnie Walker forward to the next decade of growth. It is rooted in deep consumer insight and tells true stories of people who have truly walked with joy. At Diageo, we believe in building brands with purpose – meaning that goes beyond product benefits – and this is a great example of an incredibly strong idea that is brought to life with outstanding creative.” (www.foodbev.com)

Tazz, creștere de 37% a partenerilor din retail. Planurile aplicației de food delivery includ listarea Profi, Penny și Carrefour
Tranzacție în piața de food delivery: Tazz este cumpărat de Wolt
Tazz, una dintre cele mai importante platforme de livrare din România, parte a grupului eMAG, anunță încheierea unui contract privind achiziția...
Ionut Ardeleanu Director General Auchan Retail Romania
Ionuț Ardeleanu, Auchan: Anul viitor, expansiunea va fi concentrată pe francize
Cu o rețea de 440 de magazine la nivel național sub mărcile Auchan, ATAC, My Auchan, Simply și Auchan Go, care servesc în medie, peste 350.000...
comert electronic
ARMO: Comerțul electronic din România ocupă locul 3 în Europa Centrală și de Est
România se clasează pe locul 3 între statele membre UE din Europa Centrală și de Est în ceea ce privește valoarea comerțului electronic,...
Mondelez
Mondelēz International, plan de investiții de 30 mil. euro pe piața locală
Mondelēz International, producătorul unor branduri precum Oreo și Philadelphia, a alocat un buget de investiții de aproximativ 30 de milioane de...
Punctul de vedere al Mega Image vizavi de angajamentele asumate pentru preluarea Profi
Mega Image vrea să asigure stabilitate prin angajamentele propuse pentru preluarea Profi
Mega Image anunță definitivarea angajamentelor care să asigure o bună funcționare a pieței, după ce autoritatea de concurență va aproba...
risipa alimentara legislatie actualizata de Guvern
Munch a salvat de la risipă trei milioane de pachete cu mâncare, la nivel de grup
Munch, aplicație care ajută la reducerea risipei alimentare, a atins un nou reper important: salvarea a trei milioane de pachete de mâncare de la...