In ciuda crizei, GfK Romania creste numarul de clienti in primele sase luni din 2009 | Progresiv
GfK Romania a inregistrat in prima jumatate a anului 2009 o cifra de afaceri de peste 16,5 milioane de lei, comparabila cu cea din primul semestru al anului 2008.
Din punct de vedere financiar, 2008 a fost cel mai bun an pentru GfK Romania de la lansarea sa pe piata romaneasca in 1992. Cu o cifra de afaceri care depaseste 33 de milioane de lei, cresterea pentru intregul an a fost de aproape 95% fata de 2007. De asemenea, cota de piata inregistrata a fost de 19,3%, cu 6 procente mai mult decat cea din 2007. GfK Romania a obtinut in 2008 un profit net de 2 milioane de lei.
„Ne propunem in continuare sa ne mentinem pozitia de lideri in domeniul cercetarii de piata si sa reprezentam in mod constant un reper de calitate pentru piata, atat prin metodologiile valoroase folosite, cat si prin specialistii GfK, cei mai buni din piata, care recomanda intotdeauna cele mai potrivite metode si solutii, adaptate nevoilor reale ale clientilor”, declara Andi Dumitrescu, director general GfK Romania.
Strategia de adaptare la nevoile clientilor si-a aratat deja roadele, numarul acestora in primele sase luni din 2009 fiind in crestere fata de perioada similara din 2008, precum si cererea pentru metodologii complexe de analiza de piata ca pricing-ul sau panelul de gospodarii - care ofera informatii detaliate despre comportamentul consumatorilor.
Rezultatele bune obtinute de GfK Romania in 2008 se datoreaza in mare masura cresterii economice generale, dar si calitatii serviciilor si experientei indelungate GfK pe piata locala, precum si veniturilor incasate pentru serviciul de masurare a audientelor TV.
GfK Romania, fondata in 1992, este parte integranta a Grupului GfK. Activitatile sale sunt structurate in patru segmente: Custom Research - cercetare Ad Hoc, Consumer Panel - cercetare continua pentru bunuri de larg consum, Retail and Technology - cercetare continua pentru bunuri electronice si electrocasnice si Media - cercetare calitativa si cantitativa pe consumul de produse media.
Infiintat in urma cu 75 de ani ca prima companie de cercetare de piata in Germania, Grupul GfK are azi mai mult de 150 de sucursale in 100 de tari de pe cinci continente.