In ciuda crizei, GfK Romania creste numarul de clienti in primele sase luni din 2009 | Progresiv

GfK Romania a inregistrat in prima jumatate a anului 2009 o cifra de afaceri de peste 16,5 milioane de lei, comparabila cu cea din primul semestru al anului 2008. In ciuda crizei, GfK Romania creste numarul de clienti in primele sase luni din 2009

Din punct de vedere financiar, 2008 a fost cel mai bun an pentru GfK Romania de la lansarea sa pe piata romaneasca in 1992. Cu o cifra de afaceri care depaseste 33 de milioane de lei, cresterea pentru intregul an a fost de aproape 95% fata de 2007. De asemenea, cota de piata inregistrata a fost de 19,3%, cu 6 procente mai mult decat cea din 2007. GfK Romania a obtinut in 2008 un profit net de 2 milioane de lei.

„Ne propunem in continuare sa ne mentinem pozitia de lideri in domeniul cercetarii de piata si sa reprezentam in mod constant un reper de calitate pentru piata, atat prin metodologiile valoroase folosite, cat si prin specialistii GfK, cei mai buni din piata, care recomanda intotdeauna cele mai potrivite metode si solutii, adaptate nevoilor reale ale clientilor”, declara Andi Dumitrescu, director general GfK Romania.

Strategia de adaptare la nevoile clientilor si-a aratat deja roadele, numarul acestora in primele sase luni din 2009 fiind in crestere fata de perioada similara din 2008, precum si cererea pentru metodologii complexe de analiza de piata ca pricing-ul sau panelul de gospodarii - care ofera informatii detaliate despre comportamentul consumatorilor.

Rezultatele bune obtinute de GfK Romania in 2008 se datoreaza in mare masura cresterii economice generale, dar si calitatii serviciilor si experientei indelungate GfK pe piata locala, precum si veniturilor incasate pentru serviciul de masurare a audientelor TV.

GfK Romania, fondata in 1992, este parte integranta a Grupului GfK. Activitatile sale sunt structurate in patru segmente: Custom Research - cercetare Ad Hoc, Consumer Panel - cercetare continua pentru bunuri de larg consum, Retail and Technology - cercetare continua pentru bunuri electronice si electrocasnice si Media - cercetare calitativa si cantitativa pe consumul de produse media.

Infiintat in urma cu 75 de ani ca prima companie de cercetare de piata in Germania, Grupul GfK are azi mai mult de 150 de sucursale in 100 de tari de pe cinci continente. 

ținte reciclare 2025 pentru România potrivit reglementărilor UE
Obiectivele de reciclare a deșeurilor de ambalaje, crescute din 2025
1 ianuarie 2025 este data de la care ținta de valorificare globală a deșeurilor de ambalaje va crește de la 65% la 70%, iar cea de reciclare de...
Logo magazin Lidl, fatada de sticla a unei locatii Lidl Romania, discounter activ pe piata din Romania
Lidl România organizează o nouă colectă de alimente 
Lidl România, în parteneriat cu Rețeaua Băncilor pentru Alimente din România, organizează cea de-a unsprezecea colectă de alimente, în...
analiza sierra quadrant blocaj financiar intarziere plata facturi
NextUp: 2024, un an al haosului fiscal care descurajează investițiile IMM-urilor
Anul 2024 a fost marcat de o instalabilitate legislativă profundă, cu schimbări fiscale dese, ceea ce a generat o stare de incertitudine majoră...
evolutia economiei blocului comunitar
CFA România: Indicatorul de Încredere Macroeconomică a scăzut la niveluri atinse doar în pandemie
Indicatorul de Încredere Macroeconomică al Asociației CFA România a scăzut în luna noiembrie, cu 13,5 puncte până la valoarea de 31,4 puncte...
angajati loc de munca
Un nou job și o mărire salarială, principalele obiective ale angajaților români pentru 2025
Stabilitatea locului de muncă, salariul și beneficiile extrasalariale, precum și echilibrul între viața personală și cea profesională...
PENNY Ploiesti inaugurare Strada Strandului
PENNY își extinde prezența în județul Prahova și deschide un nou magazin în Ploiești
PENNY România continuă investițiile în expansiune și, la mai puțin de o săptămână de când discounterul a anunțat deschiderea a nouă...