Campari reports improved 9M sales | Progresiv

Campari has reported accelerating sales for the first three quarters of its current fiscal year, with results improving from its first-half figures. Campari reports improved 9M sales

For the January-September period, sales were up 6.6% to 1.2 billion euros on an organic basis (-2.5% reported basis), compared to the 5.4% growth reported for the first six months.  Meanwhile, adjusted operating profit grew by 8.7% to 259.2 million euros, while adjusted pre-tax profit was up 4.8% to 235.5 million euros.

The group said results were driven by strong demand for its Aperol brand (sales up 31%), which was bolstered by positive growth for its Campari (+9.7%) and Wild Turkey portfolio (+13.7%), even as the Jamaican rums reported a modest increase (+5.6%).

Campari said sales growth for the rest of the year is expected to remain strong, noting that it remains confident of “achieving a positive performance across key underlying business indicators.” (www.kamcity.com)

1200 x 750 Visual_IBM_watsonx
Inteligența artificială la scară enterprise: watsonx, soluția completă de la IBM
Inteligența artificială redefinește rapid modul în care companiile își conduc operațiunile, iar organizațiile care adoptă strategic această...
Raftul cu Bunatati Locale pune bunatatile autentice romanesti la raft, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Profi duce „Raftul cu Bunătăți Locale” la Brașov
Profi a deschis oficial Raftul cu Bunătăți Locale în magazine selectate din județul Brașov, oferind producătorilor locali posibilitatea să...
Alin Serban Wolt Romania
Alin Șerban, Wolt: Prima lună în România ne-a confirmat potențialul uriaș al pieței
Cu o extindere treptată în întreaga țară, care s-a desfășurat pe parcursul lunii mai, Wolt a înregistrat o cerere neașteptat de mare din...
FEPRA oferă 10% din acțiuni angajaților prin programul ESOP
Grupul FEPRA oferă 10% din acțiuni angajaților prin programul ESOP
FEPRA, grup cu capital 100% românesc în domeniul managementul deșeurilor și a economiei circulare, anunță lansarea programului ESOP (Employee...
Voluntari_PG_Landscape
Procter & Gamble și Act for Tomorrow, o nouă ediție a campaniei Este Casa Noastră
Procter & Gamble și Act for Tomorrow au lansat o nouă ediție a campaniei Este Casa Noastră. Acțiunea de colectare a deșeurilor din natură...
Froo ajunge la 100 de magazine in Romania. detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Froo, 100 de magazine în 12 luni de la intrarea pe piață
Froo, formatul modern de proximitate dezvoltat de Grupul Zabka, a deschis cel de-al 100-lea magazin în România, la doar 12 luni de la intrarea pe...