Bilantul ultimului control ANPC | Progresiv

In perioada 13-14 octombrie a.c. s-au desfasurat o serie de actiuni de control ANPC in supermarketuri, hypermarketuri si in marile lanturi de magazine din tara. Au fost controlati 300 de operatori economici, constatandu-se abateri la 230 dintre acestia si au fost verificate 120.000 kg de produse alimentare, din care peste 17.000 kg nu indeplineau prevederile actelor normative in vigoare. Bilantul ultimului control ANPC

Pentru deficientele constatate s-a dispus oprirea definitiva de la comercializare a 1200 kg de produse alimentare care erau improprii comercializarii si consumului uman, 15.800kg de alimente au fost oprite temporar de la comercializare pana la remedierea neconformitatilor si au fost aplicate 179 amenzi contraventionale in valoare de 850. 100 lei si 51 de advertismente pentru incalcarea reglementarilor privind protectia consumatorilor.

Comisarii ANPC au depistat diferente intre pretul afisat si pretul platit, alimente expirate, alimente neconforme cu actele normative in vigoare, etichete care nu furnizau informatii complete despre valabilitatea produselor, despre lista ingredientelor, lipsa traducerii in limba romana a elementelor de identificare a produselor, prezenta ambalajelor deteriorate precum si nerespectarea conditiilor de depozitare. 

Cumparaturi
Românii și pregătirile de sărbători: Majoritatea vor aloca un buget mai mic per achiziție comparativ cu anul 2023
Sărbătorile sunt prilej de întâlniri cu cei dragi, dar și una dintre cele mai intense perioade de cumpărături de pe parcursul anului. Anul...
O nouă cooperativă intră în programul Grădina Noastră din magazinele Carrefour. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
O nouă cooperativă intră în programul Grădina Noastră din magazinele Carrefour
Carrefour România anunță o nouă cooperativă în programul Grădina Noastră, aflată în localitatea Malu Spart, județul Giurgiu. Noua...
Heineken UEFA Champions League, prima campanie de retail media de pe piața berii din România. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Heineken UEFA Champions League, prima campanie de retail media de pe piața berii din România
Campania Heineken UEFA Champions League din acest an a fost prima campanie de retail media din industria berii din România, desfășurată în una...
dezvoltare spatii moderne de retail, logistica si depozitare. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Colliers: 2024, încă un an bun pentru piața industrială și logistică
Primele trei trimestre din 2024 au avut o evoluție favorabilă pentru sectorul imobiliar industrial și logistic din România. Cererea totală de...
Magazin nou deschis Penny
PENNY ajunge la 386 de magazine pe plan local
Discounterul PENNY continuă expansiunea rapidă în România și inaugurează două noi magazine în Satu Mare (jud. Satu Mare) și Isaccea (jud....
Noua aplicatie Mega Image, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Mega Image lansează o nouă aplicație pentru o experiență digitală unificată
Mega Image anunță lansarea unei aplicații îmbunătățite atât pentru cumpărăturile online, cât și pentru urmărirea beneficiilor de...